een banner??? hoe sla ik die op ....

A

Anoniem

Guest
Ik heb net deze banner gemaakt:

Van mn zoontje dus. nu kopier en plak ik hem... maar hoe kan ik m opslaan op mn pc? zodat ik hem niet steeds opnieuw hoef te maken maar gewoon weer terug kan vinden in n map ofzo?? Want die htmlcode kan ik nergens opslaan???
Hier is vast wel een pc techneut die mij kan helpen...! bvd!!

Hoi,

ik heb mijn banner via lilypie gemaakt, en toen die klaar was, heb ik de site onder mijn favorieten opgeslagen.
Als ik nu een berichtje hier op het forum typ, dan open ik in een nieuw venster die site, en dan klik ik op "verkrijg code" en dan krijg ik de code die ik kopieer en onder mijn berichtje plak. Of dat de makkelijkste manier is, dat weet ik niet, maar het werkt wel!
Volgens mij kan je ook ergens in je profiel die banner opslaan, zodat ie gewoon standaard onder je berichtje staat, maar hoe dat zit heb ik nog niet uitgevonden.

Succes ermee!

groetjes, Mickje

Hoi hoi, bedankt voor je tip!
Heb er ook een nieuwe banner aangemaakt. mezelf aangemeld enzo. en dan kan je idd je code verkrijgen zeg maar...maar welke code kopier je dan?? want als ik gewoon de bovenste doe zeg maar(html) en die hier plak dan geeftie hier aan dat er iets niet juist is ofzo??? heel vaag... misschien doe ik nog iets fout????

Kun je niet gewoon op de banner staan en dan rechter muisknop: afbeelding opslaan?
Ik doe als ik mijn bannertje terug wil gewoon rechter muisknop: kopieeren en dan onder mijn tekst. Ik doe niks met codes, want dan krijg ik steefs foutmeldingen hier.

Misschien heb je iets aan bovenstaande info, succes!

Liefs Nathalie

Ja dat kan ik ook doen idd! maar loopt de datum zeg maar dan wel door...verschuift dat dan offline mee??? of blijft de datum/dag aanduiding dan't zelfde? of doe je dat dan elke dag opnieuw opslaan?

Ik weet het niet meis, ik doe namelijk telkens kopieren en plakken via hier.
En dat loopt gewoon elke dag automatisch door

Idd nu zie ik het ook. datum enzo loopt wel door haha..sorry ik ben blond he..duurt ff tot t land;) haha..en misschien wel zwanger... beetje dom;)

Terug
Bovenaan