Een beeld vol varens!!

Hoi meiden,

Ik kan het niet geloven!!!!!! Ik heb een schermpje VOL varens op mijn Maybe Baby!! Ik had gisteren al een beetje stiekem zo'n gevoel. Ik had nl. een beetje een stekerig gevoel in mijn onderbuik. Ergens ben ik wel bang dat het vals alarm is omdat ik dat 3 weken geleden ook had. Ik ga zo in ieder geval even naar de drogist om ook de ovulatietesten van CB even te kopen om nog even te checken. Op het moment dat ik dit schrijf voel ik ook links-onderin een wat stekerig gevoel. Ik ben zo gelukkig. 7 weken na mijn laatste ongi dan eindelijk een eisprong.

IK ZIT DAARMEE OP EEN CYCLUS VAN 63 DAGEN!!! Erg he?! Maar goed, eerst concentreren op dit ei haha.
We hebben maandag, dinsdag en vanmorgen geklust. Ik ben zo blij dat manlief zo aandrong vanmorgen! Hij had nl. ook zo'n vermoeden, gek he?! Of hij had gewoon erg veel zin en gebruikte dit als excuus haha.
Ik heb meteen manlief gebeld nadat ik het beeld op de MB zag en gezegd dat we vanavond ook nog even moeten klussen.. waarop hij zegt, Tuurlijk, klusman Nico staat toch altijd klaar?! Gelukkig heeft hij geen moeite met op commando klussen!!!

Ik zal vanmiddag hieronder nog even reageren wat de CB test zegt. Duim voor me!!

Dag lieve meiden!

Kus F.

YES!!!!!!!!!

Ik hoop dat dit je ei is en jullie hebben iig goed geklust!!! ERg he zo'n lange cyclus. Die van mij valt bij die van jou nog wel mee (40 dagen). Maar gelukkig wel een ei, dus de mk heeft niets ernstig in de war geschopt. Ik ga mijn duimen blauw voor je duimen! En jij voor mij? Ik heb mijn hopelijk NOD as woensdag!

Liefs CLaudy

He F!!!

GEWELDIG!!!!!! Wat een goed nieuws!! Ik ben zo blij voor je. Gelukkig dat je nog zo goed hebt geklust! Ik hoop dat je wachten beloond wordt met een prachtige baby!!

Veel geluk en plezier met klussen!!! Ik duim ook voor je!!!!

Liefs Cath

Hoi F

Het is natuurlijk nog maar 'wie weet....' maar de tekenen zijn goed! Ik ga je dus gewoon alvast feliciteren en een heel fijn weekend toewensen.
Na je berichtje van vorige week maakte ik me een beetje zorgen over je relatie en ik kon niet reageren vanwege de computer..... Maar ik begrijp dat het weer helemaal okee is nu!

Liefs, el.

Hoi F,

Ik had dus mijn ei pas op dag 26 en ook op die dag geklust. Ik draag nu een maansteen en dit is de eerste cyclus waar ik hem vanaf het begin om heb. Normaal doen mijn boobs na de eisprong veel pijn en nu nog steeds geen pijn!!! Alleen voelen ze iets zwaarder. Sinds vandaag zijn ze gevoelig aan het worden. Verder af en toe weeig gevoel en sinds maandag heel moe lig elke dag om 2100 uur al in bed!

Maar het wordt iig spannend, maar wordt ik toch ongi dan ga ik mijn mannetje aan de zink zetten! Kijken of dat helpt.

Ik duim nog steeds! hahahaha ben benieuwd naar je CB test.

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan