Een beetje angstig

He meiden....hebben jullie dat ook, dat je een beetje bang bent en je afvraagt of alles wel goed gaat? Ik voel de beeb de laatste dgn nauwelijks en maak me dan toch veel zorgen. Het is niet dat ik helemaal niets voel maar wel veel minder dan de afgelopen weken. Dan ga ik ook nog eens op een site lezen over overleden kindjes (niet echt slim natuurlijk) en dan slaat de angst etra toe...pff, ben blij als het zover is en ik de kleine in mn armen heb. Sorry, moest het even kwijt...

Niet op internet kijken! je maakt jezelf helemaal gek. Het kan natuurlijk zijn dat de baby minder ruimte krijgt, omdat het goed groeit. Dan kan het wat minder bewegen. Maak je je echt zorgen dan moet je lekker je verloskundige bellen. Die zijn er niet voor niets!

Inderdaad, niet op internet kijken, dan wordt je gek!
Maar als je het niet vertrouwd, je vk bellen! Ik had het pas ook dat die kleine wat minder aanwezig was, maar dat kwam waarschijnlijk doordat hij/zij met de armen en benen naar binnen lag. Dan voel je (ik) het veel minder als normaal.
Maak je niet druk zo voor het weekend en bel even...

Succes!

Ik heb vorge week een paar agen gehad dat ik haar veel minder voelde. Echt nog maar heel af en toe en een klein beetje gefriemel. Maar na een paar dagen was ze volledig terug. En hoe... Mijn placenta schijnt vrij bovenop te liggen waardoor je minder voelt, dus misschien is ie bij jou verschoven?
Maar zeg zelf, het is toch echt weer om lekker in bed te liggen slapen? dat zal je beeb nu aan het doen zijn!
Ik heb een verbod gekregen om akelige verhalen te lezen wat baby's betreft. Ook hier op het forum. Maar toch, als ik ergens een bepaald topic ziet, dan MOET ik daar naar kijken van mezelf (om realistisch te blijven...) en dan heb ik me daar toch spijt van!

Vertrouw op je lichaam, ladies en laat je niet gek maken. Zolang je die kleine nog ongeveer 10x voelt is er niets aan de hand. Wij hebben toch ook weleens dagen dat we niet vooruit te branden zijn? die van mij wordt nog wel eens 'getriggerd'te bewegen als ik een flink stuk heb gewandeld. Daarna voel ik van alles!

Bedankt voorjullie reacties. Ben nu wat rustiger, heb de beeb wat vaker gevoeld vandaag maar maak me af en toe gewoon toch zorgen. Inderdaad maar niet meer lezen op internet over al die nare /treurige verhalen. Is een slecht idee. Hoe gaat het bij jullie met groeien trouwens? Ik heb vandaag voor het eerst in tijden weer eens op de weegschaal gestaan en ben denk ik rond de 12 kilo aangekomen. Ik ben niet echt giga uitgedijd (hoe schrijf je dat eigenlijk) maar toch 12 kilo.Ga er ook vanuit dat er nog een kilo of 6 bij zal komen. Ach ja, hoort er bij, kan me er niet druk om maken terwijl ik juist altijd enorm met mijn gewicht bezig ben....was al 25 kilo afgevallen en zat netjes op gewicht. Nou, ik zal snel weer een nieuw topic openen.......met een wat leuker onderwerp, haha. Houden we toch wat meer contact. Groetjes

He Floor.
Ik zou niet op internet zoeken want dan vind je van allerlei enge dingen wat helemaal niet van toepassing is.
Als je het niet vertrouwd zou ik de vk bellen en je zorgen uitspreken.
Ik hoorde laatst dat de laatste weken het kindje kan indalen en dat je het dan ook minder kan voelen.
Maar meis, ik zou de vk bellen en je niet gek laten maken door internet.
Makkelijk gezegd dan gedaan ;) ik ben namelijk eigenlijk ook zo enne kan nu de wijze raad doorgeven.

Terug
Bovenaan