Een beetje bezorgd

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

We zijn nu al in ronde 9 beland en hoewel ik er een hekel aan heb, toch maar aan de ovutesten. Vorige ronde ook al geprobeerd van Testpoint, maar die bleven wit. Nu de extra gevoelige ovutesten van sensitest en raad eens: ze blijven wit. Ik heb steeds korte cycli (23 dagen, soms 24 of 25) dus denk niet aan een uitblijvende ovulatie, omdat je dan volgens mij juist lange cycli hebt.

Gisteren (dag 12) zag ik een heeeeeeeel dun streepje verschijnen, dus erg benieuwd of het vandaag toch iets van een streepje wordt. En anders maak ik misschien wel erg weinig hormonen aan. T lijkt me sterkt dat ik nu ineens een late ovulatie/lange cyclus heb, maar ik blijf voor de zekerheid nog even testen.

Vorige keer heb ik er 18 maanden over gedaan om zwanger te worden, en toen had ik ook veel problemen met ovutests. Uiteindelijk is het na onderzoeken en een HSG wel alsnog 'vanzelf' gelukt.

Is er iemand die dit herkent?
gr.
Wenser

hey wenser

Ja dat is balen! Ik herken het alleen in de zin dat ik ook rondes heb zonder smiley, ik gebruik de ovutesten van CB. En ik weet ook niet hoe dat komt. Mijn huisarts ook niet, daarom mag ik maandag over een week al naar de gyn.
Ik denk zelf dat ik rondes heb met alleen een lege follikel, die wordt dan wel afgestoten waardoor je baarmoeder denkt dat het een onbevrucht ei is en dan wordt je ongi. Vandaar ook mijn negatieve ovutesten.
Misschien dat iemand anders hier nog ervaring heeft met de dip sticks als ovutesten, deze van CB is iets anders.

Succes meid!

Lieve wenser,

Wat een rare gewaarwoording zeg!! Ik heb juist precies het tegenovergesteld met die ovutesten, om compleet getikt van te worden....Ik had dus 10 dagen (of langer) positieve ovutesten, wat ook niet goed is.

Ik gebruikte ze altijd van Sensitest maar ik ben er mee op gehouden want ik raakte alleen maar meer in de war. Wel zit ik nu te denken om 1 maand de ovutesten van Clearblue te gaan gebruiken omdat die volgens berichten echt duidelijk zijn: een smiley of niet! Dat zou ik dan alleen maar doen voor mezelf omdat ik iets duidelijker wil weten wanneer mijn ei is.

Ben je van plan om via de gyn nog wat te gaan ondernemen?

Succes! Liefs Lynn.

Hallo Wenser, voor mijn eerste zwangerschap werkte de ovu testen ook niet, zowel van kruidvat als clearblue niet. Uiteindelijk was toen op de echo wel een rijp eitje te zien...bij mij was toen de zwangerschapstest ook niet af te lezen, alleen op de CB kwam zwanger te staan. Op de andere testen was eigenlijk geen streepje te zien. Misschien heeft dit toch met een hoeveelheid van bepaalde hormonen te maken, maar ik heb het eigenlijk nooit nagevraagd. Succes idd!

Vandaag weer een superlicht, nauwelijks te zien streepje. Op dit moment wil ik niet echt actie ondernemen eigenlijk. Heb t onderzoekstraject al eens gehad, en zie er erg tegenop. Volgende maand maar weer een ander merk proberen. Maar bedankt voor jullie berichten, vooral die van Ukkietjes stelt mij wel wat gerust.

gr.
Wenser

Ik heb altijd een lichte streep maar gebruik ze ook verder niet meer........ Ben wel pas bij de gyn geweest en daar bleek pcos dus vandaar geen eisprong dus bij mij denk ik teveel hormonen.

Had jij wel lange cycli dan?
Bij mij is de streep echt miniscuul klein, nauwelijks zichtbaar. Vandaag maar weer kijken....

Ik heb een cyclus van min 33 dagen tot 68......... Ben benieuwd hoop dat hij nu duidelijker is!

Terug
Bovenaan