een beetje bloedverlies??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
Ik ben ongeveer 5 weken zwanger...ben net naar de wc geweest en toen ik me afveegde zeg maar was er heel klein beetje oranje/bruin spul op et wc papier!!
Ik moet er wel bij vertellen dat ik een schimmelinfectie heb en daar morgen wat voor op kan halen!!!
heb de dokter net gebeld en die zei het kan meerdere dinegen zijn.
-miskraam
-geirriteerde vagina-oud innestelingsbloed
Maar ik neem toch aan als je een miskraam krijgt/hebt dat je dan ook wel bloed in je maandverbandje hebt????
Ik hoop dat jullie mij misschien een antwoord kunnen geven
Liefs Miranda

Heb de hele middag en avond een inlegkruisje ingehad maar er zit niets op mijn inlegkruisje!!wel als ik heb geplast en ik veeg af dan komt er ienieminie bruin spul op het wc papier
ook geen krampen
Herkennen jullie dit??

heb sinds vandaag af en toe dat het iets roder is
er heeft tot nu toe nog niemand gereageerd,hoop dat dat nu wel gebeurt want voel me er niej lekker onder dat bruinachtig/rood verlies

Lief Engeltju,
Wat voelt dat rot, die onzekerheid, he?
Ik ken het, bij mij was het helaas slecht nieuws.
Maar ik heb zelf bij deze zwangerschap ook in week 4 wat donderder verkleurde afscheidng gehad; mijn innesteling.
kan dat het bij jouw zijn?
En als je een infectie hebt, kan het niet geirriteerdheid van je baarmoedermond zijn?
Ik denk dat het niet goed is als het blijft aanhouden. Ik zou gewoon weer de huisarts bellen.

Ik duim voor je, sterkte!!

liefs Toetje

hoi bedankt voor je reactie!!!
ja het is meer bruin dan rood..af en toe is et ietsie roder zeg maar!!
Maar ik heb verder geen krampen ofzo
voel me verder goed!!
de huisarts zei..het kan een miskraam zijn/worden
-innesteling
-of inderdaad door die schimmelinfectie
Maar vanaf wanneer zou het eigenlijk moeten stoppen dan??
Liefs Miranda

Dat weet ik niet, maar het lijkt me dat het geen dagen moet gaan duren..

ik hoop zo voor je dat er niets mis is!!

liefs Toetje

Hallo,

ik heb bij mijn schimmelinfecties nooit bloedverlies gehad( en dat waren er nogal wat ong.6). Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik gelijk helder rood bloed, wat later een miskraam bleek te zijn.
Bij deze zwangerschap verloor ik vanaf week 9 tot en met week 11 af en toe, ook bij het afvegen na de toiletgang, soms in mijn inlegkruisje oud bruin  bloed. Later bleek dat ik een bloeduitstorting in of rond de baarmoeder had. Deze groeide zo hard omdat ik een tweeling verwacht. Als je je onzeker voelt moet je gewoon om een echo vragen. Dat ben je gelijk van die onzekerheid af.

Heel veel succes.

Groetjes Miranda.

Hoi,

Ik verlies al vanaf 6 weken regelmatig bloed, soms weinig en soms heel veel morgen gaan ze bij mij de oorzaak onderzoeken maar tot nu toe gaat alles super met onze uk en dat is het belangrijkste.
Probeer je gewoon rustig te houden en zolang je geen krampen hebt hoef je je echt geen zorgen te maken.
Ik heb voor deze zwangerschap 4 miskramen gehad en daar had ik altijd krampen en bloedverlies en pijn in mijn rug.

Ik hoop dat het snel over is voor je want niemand wil ook maar 1 druppeltje bloed zien tijdens de zwangerschap!!!

Sterkte Daan

Terug
Bovenaan