Een beetje dom

Ik ging net een broodje voor kasper smeren, maar dat duurde meneer een beetje te lang. Dus gooit hij zichzelf driftig op de grond ....
bam tand door zijn lip.

Ik schrok wel even want het bloede heel hard maar het viel gelukkig mee. Hij heeft alleen wel een dikke lip.  

Maar dit vraagt natuurlijk naar nog meer domme ongelukjes wie heeft er nog een leuke ?

liefs Pauline

Ik heb vanmorgen bij de ha gezeten dus hier nog een domme actie haha
We hebben een ouwe draagbare radio die we met klussen aan hadden. Die stond nu nog op de zolder en yoëll was er lekker mee aan het sjouwen.
Op een gegeven moment hoor ik de radio vallen en yoëll huilen, dus ik kijk bij hem en zeg; ah jo opstaan niks aan de hand. Ik zet hem overeind en zie bloed op de grond, op zn shirt. Een diepe snee in zn vinger en helemaal dik. Gelijk onder de kraan goed aan het uitspoelen gegaan. Het stond best wel open en bleef bloeden. Gelukkig niet zo erg als vanaf het begin, maar toch.
Even de assistente gebeld en die zei; kijk het even aan en als je het niet vertrouwd even langs komen. Dus weer verder de was ophangen en yoëll spelen met de knijpers. Ik kijk daarna naar zn vinger en vond het toch wel open staan, dus naar de ha

Er hoefde net geen hechtpleister op, maar hij had niet dieper gemoeten
Moeten het goed schoonhouden en als het gaat onsteken meteen terug komen

Alle stuntmannen en vrouwen verzamelen!!!!!! haha

Haha meiden, dat krijg je ervan he? Hier gebeuren ook van dat soort dingen hoor...

Toevallig twee weken geleden. Stef kan al maanden opstaan bij de tafel en overal langslopen, dus daar lette ik al totaal niet meer op, maar uitgerekend toen hij was gevallen bij het loslopen en naar me toe kwam om getroost te worden, stootte hij aan de tafel zijn lip en scheurde dat riempje aan de bovenant bij zijn lipje.... Dusss net toen ik tegen hem zei " Klaar, niks aan de hand"   Verwondde (klinkt erg he...haha) hij zichzelf echt!

Ben benieuwd!
Liefs Annet

Dean had pasgeleden een mes uit het bestekmandje van de vaatwasser gepakt in in zijn mond gestopt. Gevolg: een sneetje in z'n lip. Het viel nogal mee. Hij steekt normaal gesproken niets in z'n mond, maar het mes dus wel. En zo maken we bijna dagelijks "domme" dingen mee.

Groetjes,
Nelly.

Enzo vond het leuk om te kruipen met ook zijn knietjes van de grond. We noemen het altijd "spinnen". Met de kerst riepen we heel hard dat hij moest gaan spinnen en daar ging hij. Omdat wij zo enthousiast waren ging hij als een raket door het huis.... gevolg.... zijn benen gingen sneller als zijn armen en hop, tand door de lip... Liep hij met de kerst met een kapotte lip.
Moet zeggen dat ik me wel te pletter schrok, hij bloedde als een gek voor even maar er was niks aan de hand behalve een diklip.

liefs
di silva

Hiya mommas!

Hmm tand door lip beschouw ik hier niet eens meer als een ongelukje, haha da's bijna standaard. Max reageert er ook niet eens meer op. Vanochtend zat ie wel vast tussen bank en muur, met een been op de grond en de andere languit op de bank....haha ik kon de camera niet vinden dus ik heb foto's met mijn telefoon genomen. Ga zo ff uitvogelen of ik die ook online kan plaatsen.
Gisteren is ie in zijn speelgoedkist gevallen (je zou denken dat ie dat na een aantal keer wel doorheeft, maar nee) Dus ik vond hem ondersteboven in zijn kist met alleen z'n beentjes die eruit staken. Hahaha meneer geeft geen kik en is gewoon braaf aan het spelen met de speeltjes op de bodem van de kist.
Zelfs terwijl ie ziek is, is het een brokkenpiloot. Ach onhandigheid is genetisch bij ons in de familie, ik heb als kind zelf ook eens heel lang zwijgend aan de tafel gezeten, totdat mijn moeder doorhad dat ik mijn mouw aan het tafelblad had vastgeniet.

Ajuus, ilja

Jamie was laatst op de bank aan het spelen. En roepen dat hij moet gaan zitten heeft al lang geen zin meer. Dus ik zeg net tegen hem "doe je voorzichtig" en ik zie hem zo met zijn gezichtje eerst van de bank af vallen. Ik schrok me echt helemaal rot. Maar gelukkig had meneer eerst de kussens op de grond gegooid en viel hij daarop. Hij keek me echt zo aan van  "wat is er" haha. En een tand door de lip had hij net nog. Dat begint hier ook al standaard te worden.  

Gr.  Natasja mv Jamie  

Ja hoor hier ook ongelukjes. Laatst stuiterd ze zo met haar hoofd naar beneden van de bank af. Maar ja ik had haar nog zo gewaarschuwd en stond net op om haar weer op de grond te zetten... tja zij dacht dat het een spelletje was

Ach het zo is het leven, met vallen en opstaan en af en toe een beetje bloed.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan