Een beetje in de war

A

Anoniem

Guest
Eind juni ben ik gestopt met het slikken van de pil. Mijn vriend en ik hebben flink geklust in de vruchtbare dagen.
Mijn NOD was 30/31 juli. Nu ben ik afgelopen maandag ongesteld geworden.Normaal  slikte ik op zaterdag  mijn  laatste pil en werd dan woensdags pas ongesteld.
Aan de ene kant ben  heel erg blij, want nu weet ik dat het allemaal nog goed werkt daar binnen na mijn vorige zwangerschap, maar aan de andere kant hou blijf ik zwangerschapskwaaltjes houden.
Ik ben elke dag wel misselijk, mijn borsten zijn iets groter en tepels zijn donkerder. Ook heb ik zelf het idee dat mijn buik iets begint op te zetten en zit ook echt helemaal niet vol als ik gegeten heb. Wordt zo gek van mezelf, want je kan toch niet zwanger zijn en gewoon helder rood bloed verliezen (het is trouwens wel veel meer dan anders).
Zou het wel iets kunnen zijn of is het gewoon dat alles weer op gang moet komen. Ik ben dan al wel zwanger geweest, maar toen was het in 1 keer raak (ik voelde me toen net zoals nu) dus het is eigenlijk ook nieuw voor mij.

Is er iemand die ook zoiets heeft of hebben jullie tips voor me.

Ik wordt echt gek van onzekerheid en ik durf gewoon niet te testen....

Liefs,
Leoon

Hallo Angel,
Ik denk dat je zelf al het  antwoord op je vraag geeft, wat betreft dat t op gang moet komen. Maar als je ook maar enigszins twijfelt kun je altijd testen. Ik kan me voorstellen dat dit allemaal vreemd voelt als je de vorige keer meteen zwanger bent geworden.
In ieder geval veel succes en hopelijk is het ook dit keer gauw raak.
groetjes,
                  sterretje

Hai Leoon,

Ik had hetzelfde als jou en ben vandaag ongesteld geworden! Ook behoorlijk en nogsteeds zzwangerschaps kwaaltjes.. Ik weet gewoon dat ik dus niet zwanger ben.. Denk dat de hormonen je lijf even om gooien doordat je nu hormoon vrij bent..

Wel rot he.. Zweer je bijna dat je weet dat ej zwanger bent, word je ongesteld..
Zeker omdat de vorige zwangerschap bij ons allebei in een keer raak was..

Op voor augustug meis.. Komt goed.. Misschien moeten we er niet zo bij stil staan en gewoon ons ding doen..

Liefs Lot

Hey Lot,

Balen dat je ongesteld bent geworden.
Weet je wat alles bij mij nu nog onzekerder maakt, ik heb net een positieve test gehad.
Ik moest van mijn vriend een test gaan kopen omdat hij er ook gek van werd en er is gewoon een licht streepje te zien . Nu snap er ik dus helemaal niks meer van. Een positieve test, zwangerschapskwaaltjes, maar wel 3 dagen bloedverlies gehad.

Ga volgende week nog een test doen en dan kijken we wel weer.

Liefs,
Leona

Terug
Bovenaan