Een beetje jaloers

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Gisteren kreeg ik van mijn schoonmoeder te horen dat haar andere schoondochter voor de tweede keer zwanger is, beide keren gestopt met de pil en direct zwanger. Mijn man en ik hebben op dit moment weinig contact met zijn broer en diens vriendin dus vandaar dat wij dat via mijn schoonmoeder horen.
En toen merkte ik toch dat ik toch wel een beetje jaloers ben, terwijl dat toch niet echt in mijn aard zit om jaloers te zijn.
Natuurlijk gun ik het haar, ze is bijna 38 en dus haar klokje tikt iets harder als bij mij (32).

Ik wou het even kwijt en ondanks dat het contact er weinig tot niet is, ga ik mijn zwager en zijn vriendin toch even een kaartje sturen om hun te feliciteren met hun zwangerschap.

En nou maar blijven hopen dat mijn man en ik ook binnenkort aan de beurt zijn.

Groetjes Alice

Hoi Elles

Lijkt me voorkomen normaal dat het steekt.
Maar je moet maar zo denken jullie tijd komt ook!!!!
Maar ik heb dat ook hoor, ik ben nog niet eens bezig, en het steekt al. Ik gun het iedereen, maar toch voelt het effe vervelend.
Liefs Doortje

Hey Elles

Ik denk dat het vrij normaal is ik hoor het zo veel hier op het forum

Ik ga bijna denken omdat ik het niet heb dat het bij mij niet normaal is hihi

Of misschien komt het omdat jullie geen contact met der hebben

Of misschien komt het omdat wij pas net begonnen zijn

Mijn schoonzusje is ook zwanger maar ik vind het helemaal geweldig

en denk idd van ooh mijn tijd komt nog wel

ik hoop in april of daar voor natuurlijk want dan kunnen we naar de 9 maanden beurs

maar later is ook niet erg

ze hebben iedergeval een speelkameraadje met elkaar als we op visite gaan

ook al schelen ze dan een jaar of langer

Maar natuurlijk ben ik liever vandaag zwanger dan morgen maar ik vind het helemaal geweldig als er iemand zwanger is.

groetjes natasja

Ik begrijp het wel hoor voor je

vooral als je al een tijdje bezig bent

Terug
Bovenaan