Een beetje laat, sorry

Sorry dames, een beetje laat over mijn 20 weken echo.
Maar geen bericht was in dit geval goed bericht hoor! :)
We hadden de 21e de 20 weken echo en alles zag er perfect uit. We hebben een lekker druk en bewegelijk kindje, wat echt een hekel aan echo's heeft hahahahah.
We hebben onwijs genoten van het uitgebreide nakijken. Alles was zoals het hoorde, heerlijk!
De rest van de dag had ik lekker vrij en heb ik dus lekker rustig aan kunnen doen. Nu op naar de volgende mijlpaal! op naar de 40 weken :).

Liefs Linda

Hallo Linda,

Wat fijn om van je te horen dat alles goed is met jullie ukkie! Weer een hele geruststelling!
Fijn dat je de rest van de dag vrij had, lekker kunnen genieten :)

Ik zag je verhaaltje bij het ud-lijstje en ik zal gauw je gegevens aanpassen (op andere pc) en natuurlijk blijf je gewoon bij ons! Die 3 dagen in Januari maken ook niet uit.

Fijne dag. Liefs Lynn.

Thnx!!
Het is hier altijd zo gezellig :)
Ik heb inderdaad nog even lekker kunnen genieten na de echo.
Wij weten overigens niet wat het wordt, dat wilde we niet weten. Wel weten we dat het papa's voetjes heeft hahahaha. Mijn man heeft van onderaf gezien een beetje gebogen voeten, dat was bij onze uk ook heel goed te zien hahaha.
Gaat alles nog lekker bij jou twee ukken Lynn?

Nu mijn laatste dagje voor de vakantie en dan twee weken helemaal niks. Heerlijk! Lekker samen genieten van de rust, de zwangerschap en de uk die gezond aan het doorgroeien is :)

Liefs

Hoi Linda,

Fijn dat alles goed was met de kleine en dat jullie heerlijk hebben genoten van de uitgebreide echo!

Oh vakantie... dat is pas lekker! Ga er lekker van genieten en idd op naar de volgende mijlpaal!

Liefs

Terug
Bovenaan