A
Anoniem
Guest
Hallo mama's
Ik ben nu 21 weken zwanger en ben vorige week voor een 20 weken echo
geweest..
Alles is goed..geen hazelipje,geen open ruggetje het hartje was goed aan het kloppen,eigenlijk alles okay!!!
Alleen het enige wat er werd verteld is dat me placenta voor de 'uitgang' ligt wat betekend dat ik met 32 weken weer een echo moet laten maken om te kijken of het nog zo is zo ja dan word het een keizersnede... niet dat dat heel erg is ofzo maar nu ineens voel ik me een beetje onrustig...Heb ik dan wel of geen weeen? Of word het een geplande keizersnede? Ik heb veel vragen die ik gewoon aan de vk kan vragen ..maar ook daar voel ik me niet echt happy..
Ik snap dat het fantastisch is zwanger zijn enzo maar de praktijk waar ik loop zijn ze heel enthousiants maar heb niet echt een klik met ze...
Ik weet niet maar er zijn nog een heleboel grote dingen en kleine dingen waar ik een onrustig gevoel over heb...Terwijl ik helemaal niet mag klagen.. alles gaat namelijk goed en ik voel me goed ... Hmm vraag me eigen af of meer mama's in spe dit hebben..
Het is ook nog zo dat ik al een zoontje van 2 heb en deze zwangerschap is totoaal niet te vergelijken met die van me zoontje...en dat vind ik ook zo raar gezien het ook een jongetje word....
Ik word er een beetje blu van allemaal.
Beetje lang verhaal maar moest het ff kwijt.