Een beetje onzeker.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

heb even een vraagje.

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en best onzeker.

Heb ik de hele tijd last gehad van een opgeblazen gevoel en opgezwollen buik.

En nu ineens is dat verdwenen, en ben natuurlijk nu ook bang dat het mis gaat.
Heb nu bijna geen buikje meer.
Please stel me even gerust, als dat kan.

Grotejs Dolfijn

Hallo mei mamma!

Je hoeft nergens bang voor te zijn zolang je geen bloed verliest en krampen krijgt is alles nog okey!
Ik heb hetzelfde hoor! Af en toe geloof ik het niet meer!
Denk na de echo dat dat wel verandert..

xxx ssuss

hallo
allereerst proficiat met je zwangerschap!
dat je onzeker bent is heel normaal en zeker in de eerste weken ik had dat ook maar nu ben ik alweer in de 11e week en alles gaat goed, probeer er maar van te genieten inpllaats er te veel zorgen over te maken.

groetes smile

Thanks meiden,

had ik even nodig.

Aankomende dinsdag he ik de eerste afspraak bij de verloskundige (snel he).
En die maandag daarop m`n eerste echo.

En dat is indd spannend.

Hoop dat alles goed gaat.

Liefs Dolfijn

Hai Dolfijn,

Ik herken je bezorgdheid. Dat heeft te maken met je hormoons verranderingen!
Ik had precies het zelfde gevoel bij 7 weken.
Maar als je inderdaad geen bloedverlies hebt moet je je maar geen zorgen maken. Probeer het naast je neer te leggen. Na je eerste echo ben je inderdaad pas gerust. Maar als je je alleen maar druk maakt is dat juist slecht voor je kindje. Maar na de echo en dan weer je eerste afspraak bij vk of gyn, hebt je weer het zelfde, het is het mama gevoel wat in je op komt, het bezorgde. En logiche toch je kleintje is ook geheel afhankelijk van zijn mama. Dus zorg goed voor je zelf houd je een beetje aan de regels niet drinken niet roken geen rauw vlees,geen leverworst enz......want zeker voor de eerste 3 maand heel belangrijk.

Nou meis hou je goed en geniet lekker....
Straks bij plus min 20 weken voel je het dagelijks en is je bezorgheid iets minder......

Liefs Maureen

Terug
Bovenaan