Een beetje pijnlijk, maar toch ook leuk.

Hallo allemaal,

Wij werden gisteren verrast door de buren. De buurvrouw was zwanger, en vorige week al uitgeteld. Dus je raad het al: de kleine is geboren!   Een dochter: Nora.Leuk, maar voor ons ook een beetje zuur. Ik was 7 weken later uitgeteld.... Dus eerst deed het gisteren best even pijn toen ik de auto van de verloskundige zag, en zag dat ze met haar naar het ziekenhuis gingen. Maar doordat ik daardoor een beetje voorbereid was, deed het niet zo'n pijn toen ik de boel versierd zag. Nu is dat allemaal al weer over, en ben ik heel blij voor ze.
Maar ik vind dat wij nu ook wel weer mogen! En ze zeggen : Van een geboorte komt een geboorte. Dus wie weet!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,
Het is al een tijdje geleden dat ik je naam heb gezien op, volgens mij was het 't "zwanger"-forum. Inmiddels ben ik dus hier beland (slik). Maar goed, dat is niet de reden van mijn reactie. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een pijnlijk, maar ook dubbel moment voor je is geweest. Ik wil je daarom even een  onder de riem steken en ik zal voor je duimen dat binnenkort de roze of blauwe vlaggetjes prijken in jullie venster!
Groetjes en liefs van Sisi.

Mied,

wat herkenbaar.
Ik zou komende zondag uitgerekend zijn, en een kennisje van mij is a.s. vrijdag uitgerekend. Ik heb er zo'n moeite mee hara met haar dikke buik te zien. Heeft deels ook te maken met de wijze waarop zij mij heeft laten barsten. Ze zou na de bevalling lansgkomen. Het is nu 5 maanden gelden maar ze is nog niet geweest.

Laatst vroeg ze in het zwembad hoe het was, ik wilde mijn verhaal doen, komt er iemand langs, die aan hara vragat hoe het gaat. Gaat ze uitgebreid staan te vertellen hoe lang ze nog moet, wat ze alllemaal al in huis gedaan hebben, etc. etc.

Ten eerste kon ik het niet waarderen dat ze het moeilijke gesprek zo afkapte, ten tweede brengt het toch wel emoties te weeg.

Ik ben dan wel weer zwanger, maar nog niet door de voor mij kritieke periode heen. Ik maak me niet zo druk om dat het weer mis zou kunnen gaan, maar heb het wel moeilijk met de houding van sommige mensen. Tja hormonen denk ik dan maar.

In ieder geval meid, hoop ik dat je het straks een beteje achter je kan laten, en hoop ik echt dat je binnenkort van een gezellige dikke buik kan gaan genieten.

Kus
Miep

Terug
Bovenaan