een beetje saai zo...

Hoi mama's

Ik werk 18 uur in een parfumerie en vind dit prima te combineren met het mamaschap.
Wel zou ik in de toekomst iets willen studeren. Maar voor nu is het even goed zo.
Natuurlijk ontkom ik zo de dagelijkse sleur helemaal niet. Toch geloof ik dat ik dat wel zelf in de hand kan hebben. Ik ga fietsen met mijn zoontje van bijna 15 mnd, wandelen, boodschapje, ergens koffie drinken, en thuis spelen.
Maar wat doen jullie zoal nog meer? Mij lijkt Peutermassage en Peuterzwemmen wel leuk, vooral nu het winter wordt en we minder makkelijk de deur uit gaan! Wie heeft daar ervaring mee? En wat voor activiteiten doen jullie nog meer? Hoop op leuke tips!
Alvast bedankt,

Groetjes Mama van Pip
 
Hoi,
Ons meisje is al wat ouder bijna 2.
Maar ik werk 16 uur en voor de rest ben ik lekker bij haar.
We gaan naar de kinderboerderij, eendjes voeren naar de glijbaan maaar ook door de plassen stampen en met een paraplu wandelen. Krijten op de stoep voor de deur. Herfst bladeren zoeken enz.

Nu het slechter weer word wil ik 1x in de week gaan zwemmen bij ons in de buurt. Ik heb geen auto dus ga dan wel een  stuk minder weg.

Maar ook thuis vervelen we ons niet.
Wat tv kijken, spelen, tent bouwen, kleuren, verven, kleien, krijten op het grote bord van de wc, stempelen, helpen met koken, koekjes bakken. Er is van alles te doen.

Groetjes



 
Ik ga ook nog weleens naar de bibliotheek met mijn zoontje, boekjes uitzoeken die hij in de bibliotheek of thuis dan weer kan lezen. Daar heb je een hele kinderhoek waar hij lekker rond kan lopen en op zijn gemak boekjes kan uitzoeken en lezen aan een tafeltje.
 
Terug
Bovenaan