een beetje slijm

hallo allemaal wat geweldig dat je hier je verhaal of vraag kwijt kan en dat je er veel informatie van af kunt lezen zo helpt de een de ander gaaf hoor.
nu heb ik dus ook een vraag ik ben ober 9 dagen uitgerekend (7 jan), ik verloor vandaag steeds een beetje slijm maar was zeker nog niet de slijmprop en ook verloor ik soms wat urine of vruchtwater dat weet ik dus niet, maar wat ik mij afvroeg zijn dat de tekens dat het niet lang meer zal duren? of zou het net zo goed nog wel 1 week kunnen duren wie weet dit? oja hoe kom ik er eigenlijk achter als je je beetje bij beetje vocht verliest of het dan gewoon urine is of als het vruchtwater is het is te weinig om het op te vangen zeg maar.
ik hoop dat iemand mij een beetje meer kan vertellen want ik ben reuze nieuwsgierig.
heel veel groetjes P

Hoi Anoniem.
Spannend he?
Je weet het nooit helemaal zeker maar
vruchtwater is geurloos. Urine en
afscheiding hebben een doordringende
geur. Daar zou je het aan kunnen zien.
Maar de tijd zal het leren.
Heel veel succes ermee en veel geluk
Groetjes Melanie

Hoi p

Ik denk dat je urine verliest want je baarmoeder is nu zo zwaar dat je bij de minst geringste verhoogde druk (dus bij hoesten of lachen of op staan enz..)een klein beetje urine verliest want meestal verlies je je vruchtwater in een grotere hoeveelheid en het is een dikkere en troebele drap dan urine.

Ik denk dat je nog eventjes geduld moet hebben helaas want ik zit ook op mijn puntje van min stoel hoor veel succes en een gezond kindje toegewenst...

laat je nog weten hoe het is afgelopen groetjes van Sas

je moet het even met je vkundige over hebben want je moet niet door blijven lopen als het vruchtwater is .want dat betekent dat je een scheurtje in je vliezen zou hebben wat infectie gevaar is.maar omdat het kleine beetjes zijn denk ik dat het urine is.maar ik zou het wel overleggen als ik jou was.succes en veel plezier met je bevalling en de tijd erna

Als ik jou was zou ik mer niet teveel zorgen over maken, ik dacht ook altijd dat ik het verschil niet zou merken, maar geloof me dat merk je wel. En als je verloskundige twijfeld kunnen ze het laten testen in het ziekenhuis! gewoon even bespreken dus!

Terug
Bovenaan