een beetje tussen mijn oren..

A

Anoniem

Guest
hallo,
Inmiddels zit ik al in mijn derde ronde.. nog niets.. Wel tel ik de dagen af dat ik ongi moet worden .(13juli) Het is voor mijn tweede kindje.. Overal waar ik kijk zie ik zwangeren rondlopen   en ik ben al twee keer op kraamvisite geweest.. Wie heeft dit ook??

groetjes Theraphosa

Hier nog een!
Ja het lijkt wel of iedereen zwanger is ! Maar je let er nu ook meer op denk ik...
IK had afgelopen vrijdag mn NOD, had donderdag al ongikrampen, werden steeds erger, dus dacht mooi, dan heb ik een regelmatige cyclus, maar nu is het dinsdag en is mn ongi er nog niet, en de krampjes worden ook minder.... gister een test gedaan, maar die was negatief, snap er helemaal niets van. Het lijkt wel of ik een ongi oversla zeg maar....

ik hoop voor je dat het al zover is!! Erg he wachten, het duurt zooo lang.. Geduld is niet mijn sterkste kant.

Ik ga duimen voor je!!

quote: therablondi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 17:06:11'));

ik hoop voor je dat het al zover is!! Erg he wachten, het duurt zooo lang.. Geduld is niet mijn sterkste kant.

Ik ga duimen voor je!!

Ik ben ook niet een van de geduldigste mensen hoor!
Maar denk echt niet dat ik zwanger ben hoor, de test was negatief.....

Terug
Bovenaan