een beker

hallo,
wij zijn al langzaamaan aan het proberen om alicia uit een beker te laten drinken.
op zich gaat het best goed.
natuurlijk is het zo dat als haar mond vol is ze het eruit laat lopen. maar dat is niet veel.
ze vind het heel interessant.
ik gebruik de beker van de tuitbeker zodat als ze niet meer wil ik hem ook gewoon zo dicht kan doen.

zijn er al meer hier mee bezig?

nee moet ik ook eens gaan doen maar ben er nog niet uit wat ik hem te drinken kan geven. vond diksap bij de andere vrij duur en ze vonden het niet te zuipen, mensen nog een idee

Ja wij ook, ik ben altijd direct begonnen met een beker vanaf een mnd of 5, alleen de ochtendpap drinken/dronken ze uit een tuitbeker (zonder anti-lek stuk)
Ideaal als ze uit een gewone beker kunnen drinken ;-)

Nou ik begin pas met een beker na het jaar hoor als dat geklieder en daarbij ze vinden het flesje en tuitbeker nog zo lekker dus.......dat komt allemaal wel hoor ze kunnen nog hun hele leven uit een beker drinken.
Maar wel knap dat jullie eraan beginnen maar ik laat het ff....

Hier gewoon slappe roosvicee,thee verdund sap.....

he louise, als je gewoon water uit een beker geeft is het niet erg als ze knoeien, droogt vanzelf weer ;-)
Ik vind het voor mezelf veel praktiser aangezien ik nooit flessen ed meeneem (bv) dus dan konden/kan ze altijd drinken als we ergens zijn!!

Terug
Bovenaan