een belangerijke vraag.

A

Anoniem

Guest
Mijn vriend en ik zijn bijna 2.5 jaar bezig om een kindje te krijgen.
We weten inmiddels dat zijn zaad niet goed is dus dat het erg moeilijk wordt.
Nu zitten we te denken om aan een anonieme zaad donor.
zijn hier mensen die dit ook al hebben gedaan en zo ja hoe gaat dat in zijn werk.
Of weet iemand nog een site of forum hier over.

alvast bedankt.

Hoi Lineke,

Ik ken je verhaal verder niet maar ik hoor wel meerdere mensen gaan voor IVF-ICSI als het zaad niet optimaal is. Is dat niks voor jullie? Of is dit ook al niet mogelijk. Je   kunt wel altijd op www.freya.nl kijken voor meer informatie.

Ik ken een stel die zijn op dit moment bezig met KID maar wel in Belgie omdat daar de donoren nog anoniem zijn en de wachtlijst niet zo lang. Het enige nadeel is dat je daar waarschijnlijk niet voor verzekerd bent.

Heel veel succes ermee.

groetjes

Nicole

Hoi Lineke,

Wij hebben met hetzelfde gezeten als jullie, bij mijn man was het zaad ook niet goed
Wij zijn dus dik 4 jaar geleden voor IVF met ICSI gegaan, maar zoals nicole1 net ook al schreef weet ik niet of dit een optie voor jullie is? Mocht je vragen hierover hebben, stel ze dan gerust, ik zal dan proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Ik ken verder niemand die KID gedaan heeft , dus daar kan ik je "helaas" niets over vertellen.

Heel veel groetjes Nicole

Hoi Lineke, ik lees net je verhaal.......en ken natuurlijk de achtergronden niet, maar als het zaad van je man niet zo goed is, zijn er misschien nog wel andere mogelijkheden hoor dan KID. Het zaad van mijn man is ook niet super, maar wij zijn nu bezig met IUI en als dat niet lukt is er altijd nog een mogelijk voor IVF met evt. ook nog aangevuld met ICSI, dus niet zo maar de moed opgeven. Of hebben jullie die trajecten al doorlopen?

Sterkte ermee, kop op en tot horens,

Groetjes, Pleun

Hoi Lineke,

Daar ben ik nog even. Ik was nog even verder aan het kijken hier, zie ik dat vorige week zaterdag gp hier ook een stukje over heeft geschreven, misschien dat je daar wat aan hebt. Zij had er ook een site bij staan: www.kidinformatie.nl
Heel veel succes ermee.

Groetjes Nicole.

Heey hallo,

Ik heb een weblog waar ik mijn verhaal in kwijt kan en daarmee heb ik op het web mensen leren kennen die ook bezig zijn met KID. Tot nu toe helaas zonder resultaat.
Als je de site wil weten dan hoor ik dit wel.

XXX
Sjan

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties.
We zijn alleen nog maar bij de dokter geweest voor mijn vriend zijn zaad.
Maar dat is dus weinig tot niks.
Dus ivf enzo wordt het ook niet.
Daarom willen we mischien kid   gaan doen
We hebben het er samen goed over gehad en ik zoek ook wel veel info op.
Maar stiekum blijf ik hopen dat het via de natuurlijke weg kan.

Sjan wil je mischien je site nog geven?
gr Lineke

Terug
Bovenaan