een belangrijke vraag..

hoi meiden,

Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen(of uit mijn droom kan helpen. Mijn vraagje over tempen. Ik heb een lange cycles en soms schommelt het wat.Vandaag dag 50 van cycles terwijl meestal rond 45. min temp is aan het begin heel laag 36.0 36.1, als ik smiddags temp dan gaat ie een graadje of 3 hoger; nooit boven de 36.5, nu is het zo dat sochtends mijn temp wisselt van 36.4 tot 36.7 en in de middag 37.1 ong. wat moet ik hier mee ?

Hoop op jullie antwoord
groetjes
Diana
 
Hoi Diana,
Ik kan niet op al je vragen een antwoord geven. Maar ik weet wel dat je op 1 tijdstip moet meten. Juist omdat je temperatuur overdag kan schommelen. Daar moet je dus niets op uit doen. Maar gewoon alleen 's ochtends tempen. Sterkte!!
 
Hoi Diana,
Je moet alleen s'morgens meten VOORDAT je uit bed komt!!
Dan heb je de beste temperatuur om het bij te houden.
Sucses en sterkte
Groetjes Bianca.
 
Ik sluit me bij de andere meiden aan, als je de hele dag door tempt, kun je daar toch niks mee, het zegt in ieder geval niks over je cyclus. Dan moet je 's ochtends voordat je uit bed bent geweest tempen en dat iedere dag op dezelfde manier en het liefst rond het zelfde tijdstip, anders heb je er niks meer aan en kan het geen duidelijkheid geven. Succes.
 
Terug
Bovenaan