Een belangrijke vraag!

Hallo iedereen

We zijn nu 5 maanden aan het proberen en volgens mij nog geen succes.

Echter ik ben enorm aan het twijfelen en durf niet te testen.
Twee weken geleden heb ik nogal wat bloedverlies gehad. op dat moment was ik 40 dagen sinds mijn laatste menstruatie. Aangezien ik een heel wisselende periode heb sinds ik gestopt met de pil ben. Was mijn laatste mogelijkheid (uiterste) op 20 november. Mijn bloedverlies kwam op 26 november.
Op dit moment heb ik nog steeds erg veel last van een opgeblazen gevoel/ buik, moe, misselijk, hoofdpijn om gek van te worden, rugpijn en pijnlijke borsten.
Ik heb het vermoeden dat ik een miskraam heb gehad maar ik wilde pas bij 41 dagen testen en heb dus niet getest.
Nu begin ik enorm aan mezelf te twijfelen en durf eigenlijk niet echt te testen.

Ik weet even niet wat ik moet doen. Vooral omdat ik er heilig van overtuigd was dat ik niet zwanger was. Tot die laatste week! Kan ik nu nog eigenlijk testen of zijn de hormonen (stel dat ik toch zwanger ben) al weer verminderd?

Kunnen jullie mij tips/ ideeën geven hoe ik hier verder mee moet gaan. (komend weekend zou mijn ovilatie weer moeten starten, als ik niet zwanger ben, dus proberen blijven we toch!)

Ja lastig, ik ben echt geen expert op dit gebied! Maar het zwangerschapshormoon wordt steeds meer, hoe langer de zwangerschap duurt.. Dus als je maar even zwanger bent geweest, verwacht ik dat je sowieso een negatieve test in handen hebt!

Maar nogmaals ik ben geen expert. Als je het zeker wilt weten kun je naar de huisarts gaan! Maar mijn lichaam heeft me weleens goed voor de gek gehouden, dat maakt het zo moeilijk om af te gaan op de symptomen!
Sterkte ermee!

Liefs

Hoeveel bloedverlies heb je gehad? Als ik je klachten zo lees, dan zou ik zeker even testen. Je hebt goedkope testen van het kruidvat (2 voor 5 euro). Dan weet je het maar zeker. En zoals mijn voorganger ook al zegt: mocht je toen een miskraam gehad hebben, dan zal de test waarschijnlijk negatief zijn.
Tot ongeveer 16 weken neemt het HCG (hormoon wat voor de test gebruikt wordt) toe. Dus te laat voor een test ben je zeker niet.
Alleen al voor je eigen gemoedsrust zou ik het doen.

groet,
mamafn

Terug
Bovenaan