Een berichtje uit t ziekenhuis

Hey dames... Even een berichtje van mij uit het ziekenhuis...ik verveel me hier nl stierlijk!
Ik voelde sinds gister de baby ineens niet meer, vanochtend eerst verloskundige thuis gehad, hartje was gelukkig wel meteen hoorbaar.
Maar omdat ze niet bewoog, door naar ziekenhuis voor ct-scan (hartfilmpje moeder en kind)
Kreeg net te horen dat deze opzich er ook goed uitziet & ukkie begon ook weer te wiebelen net:)
Heb nu een dikke bobbel op mijn buik...het kontje steekt uit;) hihi
Pfff en nu moeten dus nog wachten op de dokter:( en dat duurt lang! Hij was nog ff een benaming aan het doen hoorden we..mijn vriend is nu op de gang, hihi hij kon die vrouw nl horen die bezig is nu...hihi moest van mij ff gaan horen of ie al een baby hoorde...dan weten we iig dat die dokter er zo aan komt;)
Nou goed, wij wachten dus nog ff af...

fijn dat je het hartje kunt horen, hoop dat alles goed gaat. Misschien ook een beetje bevangen door de hitte. Laat ons weten hoe het is afgelopen.
Fijn dat je weer actie voelde.

Nou, alles bleek op zich in orde.. Alleen ukje is iets te klein.. Ben nu ruim 30wk en ze is ongeveer een wk te klein? Ze viel op dit moment nog wel net binnen de richtlijnen.
Maar over 2wk moeten we weer terug komen, dan krijgen we weer ct scan en echo en moet ze wel beter gegroeid zijn. Ze beslissen dan of we bij de verloskundige mogen blijven of dat ze het in het ziekenhuis overnemen:(
Bah, alles is dus goed, maar ik was toch wel erg geschrokken gister... Nu moet ik meteen bellen mocht ik weer een langer dan paar uur helemaal niks voelen en dat is het.
Ik heb nog gevraagd of ik verder iets eraan kon doen, maar t antwoord was nee.. Alles ziet er nl verder prima uit. Navelstreng was goed doorbloed, zuurstof was prima, vruchtwater ook.
Alleen zo nu en dan wat rust nemen zou misschien kunnen helpen... Dus ik stop maar met fitnessen, fiets alleen nog elke dag naar me werk dan en als ik thuis kom ga ik eerst wel ff uurtje liggen....
Ik hoop dat alles er straks toch goed uitziet!

Jeetje, bijna collega's maar gelukkig niet!! Blij dat je weer thuis zit. ;)

Bedoelje trouwens een CTG of een ct? Want een CT is met rontgen dacht ik..ik krijg elke dag een CTG, hartje van de baby en eventuele harde buiken van mij meten ze dan. Ik hoop dat. Je lekker thuis kan blijven nu, geen schrik meer!!!! :)

Terug
Bovenaan