een berichtje van mij

Sab82

New member
Hallo dames,

Hier even een berichtje van mij.
Alles gaat goed met me, nadat ik een miskraam heb gehad met (wat later bleek) 7 weken en 4 dagen. Met de termijnecho kwamen we erachter dat het kindje niet meer was gegroeid en dat er geen hartje klopte. Om de miskraam niet te hoeven afwachten werd ik 5 dagen later gecuretteerd. Hiermee was de kous echter nog niet af: precies een week later moest ik weer gecuretteerd worden omdat ik buikpijn en krampen bleef houden met opnieuw hevig bloedverlies. Na de eerste ingreep had ik ook direct last van hevige buikpijn, geen pijnstilling hielp maar werd niet echt serieus genomen naar mijn idee.

Weer een curettage en een nacht ziekenhuis, maar deze keer geen pijn na de ingreep en weinig bloedverlies. Er bleek nog weefsel te zijn achter gebleven in de baarmoeder en ook waren er flinke bloedstolsels die de baarmoeder er zelf niet uit kreeg.

Nu, ruim een week na de tweede curettage ben ik lichamelijk weer de oude, en kunnen we weer verder. Met de miskraam zelf heb ik bijna nog minder moeite op dit moment dan met de curettage, zeker omdat het niet in 1 keer goed ging. Die onzekerheid ebt langzaam weg. Ik wil graag vooruit kijken, naar de toekomst met hopelijk nog een kindje erbij!

Ik wens jullie alle goeds, de meeste zijn de kritieke grens bijna voorbij, geniet er van! Ik blijf bij jullie gluren ;-)

Liefs Sabien
 
Hay meisie,

Wat goed dat je even komt vertellen hoe het met je gaat.....
Volgens mij ben je een sterkte meid en ik heb echt respect voor de manier waarop je ermee omgaat. Het blijft natuurlijk verdrietig. Ik werd 6 weken na de curretage weer ongesteld en daarna heeft het een half jaar geduurd voor ik opnieuw zwanger was.........nu bijna 3 maanden pffffffff ongelooflijk. Ik ben het levende bewijs van de woorden: ook jij krijgt je kindje!

En jij komt ook! Ow ja!

Liefs
 
Hoi Sabien,

Pfff wat verschrikkelijk voor je, ben blij dat je je weer wat beter voelt.
Wil je de komende tijd veel sterkte toewensen. En hoop dat je binnenkort weer bij een andere maand op dit forum kan toevoegen. Natuurlijk lekker blijven spieken hier.
Zo'n ingreep gaat je niet in de koude kleren zitten, nogmaals heel veel sterkte.
Liefs
 
Jee Sabine,

Wat rottig! Hoop dat je snel weer ongesteld wordt en daarna zwanger. Blijkbaar ben je na een curretage heel vruchtbaar.
Heb zelf 3 weekjes geleden een curretage gehad en vond het herstel vies tegenvallen, duurde veel langer dan de spontane miskraam (was wel ook verder). Ik heb nieteens een na-controle gehad, vonden ze onzin maar ben gelukkig al ongesteld dus het zal wel goed zijn. Volgende maand afspraak herhaalde miskramen daar checken ze het vast nog een x.
Hopelijk treffen we elkaar snel weer bij bv de mamaclub van juni 2011 ;-)
 
Terug
Bovenaan