Een berichtje van mij

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even stil geweest van mij uit, maar hier dan even een kleine update van mij.

Helaas is deze ronde voor mij een verloren ronde. Tijdens onze vakantie ben ik erg ziek geweest, en ik merkte dat er echt helemaal niks in mijn lichaam gebeurde. Ik ben gisteren dus toch maar naar het ziekenhuis gegaan, en wat ik vreesde bleek juist: de Clomid niet goed door mijn lichaam opgenomen. Met als gevolg dat er voorlopig geen sprong aan zit te komen... Ik heb nu medicatie gekregen voor een doorbraakbloeding, hierop is het nu wachten en dan op naar de volgende ronde... Baal er heel erg van, en door alle hormonen liggen de emoties erg hoog aan het oppervlak :'-(

Ondanks dat ik me even een beetje afzijdig houd, heb ik natuurlijk wel alles gelezen :)

- Voor alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! Geniet ervan, het is jullie ontzettend gegund!
- Voor alle wachtenden: succes en ik duim voor jullie.
- Voor alle nieuwe meiden: welkom hier! Hopelijk zijn jullie snel zwanger.

Liefs van Mar

Hoi Mar,

Kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt! In ieder geval veel succes, er is tenslotte altijd weer de volgende ronde... :(( xxx

Kan me echt voorstellen dat je hiervan baalt! Pfff... wat een lichaam hebben wij dames toch weer. Neemt het niet goed bepaalde stoffen/hormonen op. :(

Succes en sterkte in deze periode.
liefs,

Ik snap dat je er wel van baalt, maar denk maar de aanhouder wint. Straks loop jij met een dikke buik te paraderen, al duurt wachten zo lang.
groetjes,
Elise

Hey Mar!

Ik wist dat je deze ronde als verloren moest beschouwen ivm je vakantie enzo maar jeetje meid, dit is wel dubbel op!!!

Wat een rot periode zeg! Ik heb er geen andere woorden voor!
Maar ik heb een vraagje, zal vast al eens ter sprake geweest zijn hoor maar dat is me even ontschoten of ik ben het vergeten maar is jouw man ook getest?

Ik kan nu wel vanalles gaan zeggen maar het zal niet veel helpen....

Kom op meid, schouders eronder en weer doorgaan, je zult wel moeten, helaas.

Denk aan je!
Liefs x Mascha

Hoi Mascha en meiden,

Deze ronde was onverwachts niet geheel verloren want ik mocht de Clomid slikken MAAR DAN WERKT HET NIET GRRR!!! Nu maar wachten op de doorbraak, zit inmiddels op de helft :)

Mijn vriend is niet getest. Dat zit wel steeds in mijn hoofd, dus ik zal het volgende keer eens vragen.

Maar ik kan er weer tegenaan hoor! Idd nieuwe
ronde straks. Maar eerst even genieten van het jarig zijn vandaag :)

Liefs van Mar

Gefeliciteerd met je verjaardag meid!

Bij ons is het standaard; meteen ook het zaad van de man controleren omdat je anders een half jaar bezig bent met clomid terwijl het aan de man kan liggen.
Lijkt een beetje op jou verhaal...

Kaart het eens aan zou ik zeggen....weet je meteen OF het daaraan kan liggen.

Succes meid en plaats je wel steeds een update, kan ik je blijven volgen!

Liefs

Terug
Bovenaan