Een berichtje voor Jessi van Wendy van november club

Lieve Jessi( sept mama )
bedankt voor je reageren en hebben ze het dan toen niet operatief verwijderd ?
en die waarde 1800 die je had is dat een aanduidling dat het een bbz is ? of ........ik heb namelijk 1600 en morgen weer bloedprikken .
Niet leuk wat je heb mee gemaakt en ik hoop ondanks dat de arts zei je moet er van uit gaan dat er 70% kans is dat het fout zit .
Humm puff ,ja afwachten .
Ben je nu wel weer zwanger geworden en ging dat gemakkelijk ?
ik hoor gaag van je liefs Wendy .

Hoi wendy. Bij mij zeiden ze ook idd afwachten. Maar het hcg was te hoog voor 5,5 weken. Daarnaast zagen ze al vocht in mn eilijder. Toen het zo pijn ging doen ben ik acuut geopereerd gelukkig mn eilijder gespaard maar had ruim een halve liter bloed in mn buik.. Il vond het heel pittig maar was blij dat het achter de rug was. Had nu iig duidelijkheid. Hoop dat het bij jou alsnog goed mag zitten!! Heel veel succes en sterkte!

Liefs jessi

Lieve Alemaal ,

Ik wil jullie mededelen dat ik niet meer zwanger ben .
Ben woensdag ochtend op genomen in het ziekenhuis en had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap .
Ze hebben 2 vruchtjes en mijn linker ijleider verwijderd .
De rechter is intakt gebleven en de kans hebben wij nog wel om in de toekomst een kleine te mogen krijgen .
We hopen op het beste .
Ik heb veel pijn aan mijn buik en rug en de wonden ,mijn darmen zijn van streek en alles ,ontzettend verdrietig .
Ik en mijn man en zoon moet het allemaal even een plekje geven en vind het zo raar dat ik niet meer zwanger ben .
Iedereen bedankt voor de steun en alles ,ik blijf jullie volgen en hopen dat jullie allemaal gezonde kindjes mogen ontvangen .
Sterkte en ik kijk zo nu en dan even .
Mocht ik ooit weer zwanger zijn dan ben ik hier weer om dingen te delen met die gene die dat willen .
Mocht je contact met mij willen dat kan ,ik ben te vinden op facebook onder de naam Wendy Medium Helder en nodig mij maar uit als vriend ,of wendyhelder@hotmail.com .
Tot gauw en geluk voor jullie allemaal xxxxx

Wendy wat ontzetten vervelend voor jullie. Heel veel sterkte om dit verlies een plekje te geven.
En ik hoop dat de toekomst voor jullie er uitziet met nog een broertje/zusje voor je zoontje en jullie.
Sterkte.

Terug
Bovenaan