een berichtje

Hoi,

wat gaat dat snel, heb gisterenochtend gelezen en nu weer, en zie direct al weer een paar zwanger. Dames geleficiteerd, geniet en lekker van.

Ik zelf zou afgelopen maandag mijn nod hebben, niet ongi geworden! Ik was veel te zenuwachtig dus 's avonds gestes, negatief. Ik ben eind juni gestopt met de pil, dus ik denk nu dat het nog op gang moet komen. Hoelang zou het nog kunnen duren voordat ik weer ongi wordt? Ik wordt gek van dat wachten.

Had voor mijn nod dag allerlei klachten, raar gevoel in de buik, gevoelige tepels, af en toe misselijk, soms zere rug, die klachten heb ik nu niet meer. Wat zou dat kunnen betekenen.

gr. Sylvia

Hallo Sylvia,

Je lichaam kan je flink in de maling nemen. Had ik ook de eerste maand allemaal klachten gevoelige borsten, misselijk, ik denk zou het dan in de eerste maand al raak zijn. Maar na 28 dagen werd ik ongi. Op zich mooi want cyclus op regel (niet dat het dan de tweede keer weer op regel is). Er zijn mensen die er heel lang op moeten wachten op hun eerste ongi. Sommigen echt maanden. Hoe lullig het ook klinkt je moet geduld hebben en dat valt niet mee als je graag zwanger wilt worden. Bij mij deze ronde geen klachten niet anders dan normaal en ongi blijft weg. Ik heb al een test gedaan positief maar beetje vaag dus voor de zekerheid vandaag weer testen.
Hé Sylvia heel veel succes!
Gr. Biate

Hallo Sylvia,

Ik ben dus ook eind juni gestopt met de pil. Mijn NOD is 27 juli. Nu ben ik vandaag ongi geworden. Had ook net als jij allerlei klachten: rugpijn, misselijk, raar gevoel in mijn buik. Dus die klachten willen niets zeggen.
Zou maar afwachten, want je lichaam kan je goed voor de gak houden!
Succes en ben benieuwd, laat je het horen!
Groetjes Carmen

Ik zit in hetzelfde schuitje als jou. ben ook eind juni gestopt en nog steeds niet oni geworden. van dat wachten wordt je inderdaad gek. Je gaat je ook van alles in hoofd halen.
Maar hopen dat het voor ons beide snel beter gaat.

Groetjes Noëlla

Hoi Biate,

ik hoop voor je dat de test vandaag ook positief uitpakt. Veel succes. Laat even weten wat de uitslag is.

Ben jij al lang bezig of ook nog maar kort?

Sylvia

Terug
Bovenaan