Een berichtje

Ik geloof dat je van mij al wel weet hoe het is....
Hoe is het met jou? Gaat het nog een beetje??

En inderdaad jammer dat er maar zo weinig meiden meekletsen hier... Op het sept 2010 forum is het drukker dan hier ;).

liefs Marit

Het is hier idd rustig. Op veel forums, hoor. Maart ook, maar zij hebben geheim groepje aangemaakt op Facebook. Misschien ook iets voor hier??

Met mij gaat het oké. De eerste kwaaltjes beginnen te komen. Beginnende bekkeninstabiliteit, bloedarmoede en veel slapeloze nachten. Ligt echt niet lekker met zo'n dikke buik!! De kleintjes vermaken zich opperbest, wat een plezier in mijn buik! Ze maken er elke keer weer een feestje van, hihi. Begin deze week eens aan de kinderkamer. Heb er zin in!! Vandaag 26+3....

Hoe gaat het met jou en je kleintjes?? Hoop dat alles goed gaat...

Liefs Anna (feb/mrt tweelingmama)

Hoi,

Hier gaat het redelijk goed. Afgelopen week en deze week een griep virusje, waren alle drie ziek (man, zoon en ik). Gelukkig gaat het nu weer beter en morgen weer te werk.
Maandag had ik ernorme kramp in me buik :-S en wist van gekkigheid niet hoe ik moest zitten of staan.

Met de zwangerschap gaat het goed. Heb 's nachts soms last van me boven rug en rechtezij. En de vermoeidheid komt langzaam weer opzetten. Maar hoort erbij. Vermoeidheid had ik ook bij mijn eerste zwangerschap :(

Morgen alweer 27 weken zwanger. de tijd gaat hard. Na deze week nog drie weken werken en dan heb ik vakantieverlof opgenomen (4 weken) met aansluitend zwangerschapsverlof (6weken ervoor eruit). Kijk er erg naar uit :)

Wanneer gaan jullie met verlof?

Nog leuke vooruitzichten met de feestdagen?

Liefs Vlinder

Hier ook alles ok...vermoeidheid gaat inderdaad een grotere rol spelen en de misselijkheid die ik in de eerste maanden had komt weer een beetje terug. Baby ligt heel hoog net als toen bij m'n zoon dus denk dat ik daar veel last van heb. Ik zit in het onderwijs en ik moet nog 3 weken werken,dan 2 weken kerstvakantie en daarna nog 2 weken werken, maar ivm mijn gezondheid kijken we hoe dat gaat.
In januari beginnen we met de babykamer, we zijn nu hard bezig met alle anders kamers op de bovenverdieping zodat straks alle kamers lekker klaar zijn.
Ook heel druk met namen...erg moeilijk.

hoi Clowntje,

Vervelend de misselijkheid. Hopen dat het niet te erg wordt.
Druk aan het verbouwen dus. Succes daarmee.

Namen hebben wij al :) dat scheelt weer. Succes met namen bedenken. Weten jullie het geslacht wel?

Fijne weekend!

Hai,
Ja, we weten dat het een meisje gaat worden. We hebben nu 2 namen, en de ene naam vindt mijn man mooi en de andere naam vind ik weer mooi..we hebben ook al een tweede en derde naam waar we het helemaal over eens zijn.
Nu nog haar eerste naam...

Hoi Clowntje,

Dat scheelt dat jullie de andere namen al weten. Ben benieuwd of het één van de twee namen word die jullie al hebben of dat het uiteindelijk een hele andere naam wordt. Gelukkig hebben jullie nog even ;-)

Terug
Bovenaan