Een BLK! dag!!

Hoi,

de titel zegt het al...
Ik heb vandaag een echt BLK! dag...
Ben het beu... Ik probeer me de laatste weken echt wel te richten op het feit dat het ook tot 42 wkn kan duren en we dus nog dik 2 1/2 wk moeten wachten.
maar vandaag lukt het me niet zo..
Ben giga moe!!!
Mijn zoontje van 4 heeft zijn 1e vakantiedag en we hebben koekjes gebakken vandaag.
Heel gezellig! Maar wel supervermoeiend.
Ik wil het voor hem ook gezellig maken... Hij moet al zoveel inleveren en zich aanpassen.
Ik wil eigenlijk niets liever dan NU bevallen...
Ik weet wel dat het zich niet laat leiden en dat het komt wanneer het komt... maar ik wil zo graag... Ben zo benieuwd... ben die onzekerheid beu... het idee dat je niet veel meer kan plannen enz. enz...

Nou meiden, ik heb weer ff geklaagd... ben het weer ff kwijt... Dat lucht op (haha)
Wellicht morgen weer een betere dag...

Tot gauw.
Liefs,
mama Peet

hoi,

geen idee wat een BLK is, maar ik doe mee hahaha. Zal vast wel iets van baal klote dag zijn en daar heb ik ook last van.
Ik heb een hoge bloeddruk waardoor ik me totaal niet lekker voel. verder ben ik zo mega opgezet van het vocht dat ik enorm beperkt ben in me bewegen, wat ik al was omdat ik een mega kind meedraag, waarvan geschat word op 8 pond.
Dus oftewel ben constant moe, vanwege slaapgebrek, omdat normaal liggen niet meer gaat. dan weer gerommel en gedoe in me buik pffff. word er schijt ziek van en wil ook dat dit kind nu komt. Me man en ik zijn indd zo nieuwschierig wie mamma nu zo aan het pesten is.
in het zh laten ze me lekker lopen, wat ik wel begrijp hoor. Zolang me bloeddruk niet stijgt en me urine en bloed goed blijven ben ik op papier niet ziek. Dat ik wel ziek voel, das wat anders maar daar kunnen ze weinig mee.
Dus in het ergste geval duurt het bij mij ook nog ruim 2.5 week.

Lieve lieve baby, wil je alsjeblieft vandaag nog beginnen met geboren worden, morgen is ook goed oke. !!!!

heerlijk. ff alles eruit gooien.
wie volgt.
sterkte meiden.

dikke x Bambi

Ik ben ook benieuwd naar de precieze vertaling van BLK, maar ik kan me er van alles bij voorstellen.
Het erge is dat ik er tot nu toe héél véél gehad heb, maar dat ik nu (eindelijk) rust gevonden lijk te hebben! Helaas weet ik niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, dus de gouden tip heb ik niet ;-(
Het enige is dat ik wel meeleef en voor jullie hoop dat de kleine zich nu snel aandient!

Sterkte meiden!
Liefs, Kaskes

Nou Sjana,

Ik denk dat je het het beste omschrijft zo idd...
Maar zelfs voor zoveel letters had ik gisteren geen puf. hahahaha...

Kom nu net uit mijn bedje... We hebben een tv ochtendje gehad in bed. Mijn zoontje van 4 heeft alles gezien wat er maar op ketnet en ned 3 te zien was, maar om half 10 had ie het wel gehad...

Voel me nog steeds erg moe... Maar goed... We doen het er maar mee....
We zullen zien wanneer ons wondertje zich aankondigt...
Hij/zij heeft geen boodschap aan mams denk ik...
Mams is er wel klaar voor, maar ik denk dat ukkie denkt... Ik zit hier binnen beter dan buiten...

Wat jij beschrijft Kaskes... dat had ik vorige week... de rust gevonden en me er bij neer gelegd dat het zo was als het was en komt zoals het komt...
Maar gisteren was dat gevoel dus ook wel weer in 1 keer helemaal weg....

We keep waiting....
Tot gauw.

Liefs,
mama Peet (39 wkn en 3 dagen)

Heerlijk herkenbaar!!
Ik ben het ook zo beu. De hele zwangerschap gedacht dat de baby eerder zou komen, niet dus. Ben vandaag precies 40 weken zwanger en beeb zit nog lekker in de buik.
Vanacht ook zo heerlijk geslapen, not. Om de twee uur wakker, dan wel om te plassen dan wel omdat de beeb zo aan het bewegen is.
Voel me ook al een aantal dagen niet zo lekker en wordt steeds meer en meer beperkt in mijn bewegingsvrijheid. Een vriendinnetje omschreef het wel mooi. Die zei je hebt negen maanden je best gedaan, maar daarna wil je gewoon je eigen lijf weer terug. En zo voelt het ook.
Als mensen vragen hoe het gaat, durf ik alleen maar te zeggen goed hoor. als ik zou vertellen hoe ik me echt voel, dan lijkt het zo ondankbaar. Gelukkig is mijn man erg begripvol en laat me lekker bij hem janken. Die heeft ook zo iets, het is genoeg geweest.
Zo even mijn hart gelucht, en goed om te lezen dat we allemaal zo op het eind er wel klaar mee zijn.

Sterkte!!!

ik heb het ook, dus ik doe mee... Vandaag 37 weken en 3 dagen en ik ben het echt BEU!!! niet zomaar beu, maar gewoon met hoofdletters ;-)

Voel me sinds vandaag echt niet lekker... heb een hoge bloeddruk net als jij bambi maar ook geen eiwitten in mn urine en geen gekke dingen in mn bloed.. dus niet ziek en dus laten ze je gewoon lopen in t ziekenhuis! moet morgen weer naar de gyneacoloog en dan zien we weer wel verder..
Ik ga toch wel aangeven dat het echt zwaar wordt en misschien de boel een beetje overdrijven.. we zien wel hoe ze daarop reageren.. maar ja zal de eerste niet zijn die zo reageert denk ik!

sinds een paar dagen ontzettend last van maagzuur en sinds vandaag misselijk.. dan weer honger, dan weer niet.. alles van de bovenkant van mn buik tot aan de onderkant van mn voeten doet zeer! Slapen gaat maar amper en omdraaien in bed is helemaal al een ellende... pfff...

zo heerlijk ff wat zeuren en klagen.. tis net wat er eerder al gezegd is.. je wilt niet teveel klagen tegen andere mensen, omdat het zo ondankbaar klinkt.. maar ja.. je moet er toch ook vanaf he!?

Liefs debby

Hoi mama Peet,

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het echt kotsbeu bent, die laatste weken zijn gewoon niet leuk zeker als je er eentje hebt rondlopen die ook graag aandacht wil! Ik vind ook het best pittig met eentje van 1,5 erbij en ik baal soms ook vreselijk dat ik niet even lekker kan gaan liggen waardoor je nog vermoeider bent aan het einde van de dag. Ik hoop dat je echt gauw gaat bevallen meid, weg met die dikke buik en hopelijk weer een beetje meer energie maar dat gaat vast goed komen. Hou je haaks meid wie weet heb je aan het einde van deze week een baby in je armen, ik hoop het voor je!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan