Een boel te lezen

A

Anoniem

Guest
Hi Lieve meiden,

Ik zie na een paar dagen heb ik weer een boel bij te lezen.

Alleen helaas lukt dat vanaaf niet. Dit weekend ga ik dat zeker doen.

Ik wou alleen even vertellen dat de duivetjes beginnen door te zetten....
De Provera moet ik stoppen, ivm bijwerkingen. Maar ik ben allang blij dat in ongi wordt!!!! JAHOE....

Ik moet nu gaan rennennn want mannetje zit al in de auto

LIefs Flower

PS. Chili en Biaggi en XXX Hoe is ie meiden???

Hiiiiii Flower!

Ik ken dat ja zit je nog achter je compi zit je man al in de auto te wachten jaaaajjjjjjjjaaa!! ik kom eraan hihi!

Je wilt toch bij blijven he en alles lezen ik was hier gister niet en nu zag ik dat Crienie weer gereageerd heeft ken je haar nog? ze is een mei moeder en we hadden altijd erg leuk contact maar vanaf eind nov niks meer gehoord maar ze is er weer kun je haar nog herinneren?

Fijn dat het nu weer gaat werken en dat je ongi wordt maar je was toch pas ook ongi geworden of heb ik dat verkeerd begrepen?

Met mij gaat het goed, heb wel sinds vandaag allemaal stekjes en krampjes best intensief en af entoe steken in mijn lies dus ik ben bang dat de ongi er toch weer aan zit te komen heb dit normaal ook altijd al wil ik dit nog steeds niet helemaal toegeven en blijf ik nog hoop houden tot as woe de 9e febr, heb gelukkig ma en di vrij ivm carnaval al ga ik dat niet echt vieren maar heb echt zin om lekker thuis te zijn en leuke dingen te doen en lekker te relaxen, ga jij wel carnavallen?

Ik lees het wel weer succes en hou ons op de hoogte!

liefs; Chili x

Terug
Bovenaan