Een brief van het CB

Ik heb net de brievenbus geleegd en daar zat een brief in van het CB. Ik heb op 15 mei een afspraak, maar nu zitten ze ineens op een andere locatie!
Lekker geregeld, maar niet heus! Naar de oude plek was het 5 minuten lopen, maar waar ze nu zitten is het wel een uur lopen! En het ergste: er rijdt ook geen bus heen! Ofwel: ik MOET wel lopen!
Wat moet ik nou? Toen ik de afspaak maakte zeiden ze nog dat het op de oude locatie was!
Hier wordt ik dus ook gestoord van (en al die andere rare dingen van het CB)! Ik heb nu echt het idee om daar niet meer naar toe te gaan!

Natasja

Kun je niet vragen of iemand voor je wil rijden? Ik vind wandelen wel leuk hoor, maar als je een uur MOET lopen om op een afspraak te verschijnen, dan zou ik er ook flink van balen. Je kunt natuurlijk ook proberen of er ergens in de buurt, dichter bij dus, een bus stopt. Dan zou je niet een uur moeten lopen.
als ik je verhaal goed begrijp, zat dit er toch al aan te komen, dus is het niet echt reëel om dit het CB te verwijten. Maar het is voor jou wel balen, je had het liever een maandje later gehad.
Hee, weet je, jouw Anne is zo'n snelle tante, wie weet kun je haar al snel op de fiets meenemen. Max was ook heel snel en die zat met 7 maanden voor het eerst voor op de fiets (in de winter). Anne is op 15 mei ook al bijna een half jaar, dus misschien zou ze de volgende controle wel op de fiets mee kunnen.
Patricia

belachelijk. Er rijdt geen bus en het is een uur lopen? Ik zou er niet naar toe gaan, dat weet ik wel! Kun je niet tegelijk gaan met misschien de buren, die dan rijden?

Ja tis belachelijk!

En natuurlijk wist ik dat ze gingen verhuizen, maar dat zou nog wel een jaar kunnen duren. Niet dus! En ik heb bij het maken van de vroige afspraak (nu 10 dagen geleden) nog gevraagd of ze nog op dezelfde locatie zaten! Het antwoord was: JA!
Vaag toch! Ik neem toch aan dat ze niet spontaan gaan bedenken om te gaan verhuizen, zij moeten dat toch ook plannen of snap ik het nou niet helemaal?
Ik zie nog wel wat ik doe. Misschien is het wel mooi weer en dan vind ik lopen niet zo heel erg, maar als het giet... tja... Een bus dichterbij heb ik nog niet kunnen vinden en trouwens, daar kan de wandelwagen weer niet in mee.... Ze hebben tegenwoordig geen balkon in de bus. En een buggy, daar is ze weer te klein voor. Of iemand bellen, maar ja wie .....
Ik ga nog maar even verder zitten balen! En dan heb ik ook nog eens 's morgens vroeg een afspraak. Grrrrr

Natasja

Hoi hoi,

Wat verschrikkelijk balen zeg allemaal en ik snap je frustratie helemaal.
Heel veel succes met het vinden van oplossingen.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Terug
Bovenaan