Een broertje voor onze kids

Sinds gisteren weten we dat er over een aantal maanden een broertje aankomt voor onze kindjes.
we hebben een echo gehad omdat ik zo benieuwd was.vorige week konden ze het niet goed zien omdat de navelstreng tussen de beentjes lag.maar toch dacht onze verloskundige voor 80%een meisje omdat er geen balletjes te zien waren.mn man bleef maar zeggen dat ie een piemeltje gezien had haha...dus ik moest het weten ook,want de 20 weken echo is pas 21 nov.in mn 21ste week.
dus vandaar....moest even omschakelen maar nu vind ik het superstoer om 2 van die kleine knulletjes te hebben.
mn dochter was even teleurgesteld maar nu vind ze het toch leuk!ze wou bij Kyandro eigenlijk al een zusje.,maar toch......hierna is ons gezinnetje compleet.ook al zou mn man nog wel een 4de willen.
liefs jootje

Hoi Jootje,

Wat leuk, gefeliciteerd. Jongetje of meisje, als je van alles al 1 hebt is het toch prachtig? Wij willen graag 2 kindjes, maar met de tweede wachten we nog even. We zijn nog zo aan het genieten van alle gebeurtenissen rond onze dochter.

Groetjes, Irene

Gefeliciteerd, en inderdaad: jongetje/meisje, who cares? Ik dacht altijd dat ik een hele sloot meisjes kreeg en het werd een ventje. Ik zou niet meer willen ruilen! Sterker nog: ik denk dat wij nog wel een tweede kindje zouden willen, maar niet meer en als dat ook een ventje zou worden dan ben ik helemaal gelukkig. Met een meisje niet meer of minder!

Tuurlijk ben ik blij met een jongetje op komst,maar omdat ze vorige week nog 80%meisje zeiden,moest ik dus overschakelen toen k hoorde dat toch een jongentje word.en had haar zo graag naar mn overleden oma willen vernoemen,dus in dat opzicht vind ik het wel jammer dat geen meisje is.dat moet je toch eerlijk kunnen zeggen??
en voor de kleine meid van mij die bij Kyandro al naar een zusje verlangde had ik het ook leuk gevonden...maar aan andere kant is het natuurlijk erg leuk voor Kyandro een broertje zeker omdat ze maar 1.5 jaar schelen.en heb alles leuke babykleertjes nog van Kyandro.dus komt helemaal goed.
liefs jootje

Hi Jootje,

Gefeliciteerd meid!
En ik snap best dat je je wens uitspreekt hoor, is toch heel menselijk? Tuurlijk is het allerbelangrijkste een gezond kind, of het nu een jongen of meisje wordt, dat staat buiten kijf! Maar gewoon hardop dromen moet gewoon kunnen hoor, doen we allemaal, toch?

Ik heb deze week eindelijk mijn termijn echo gehad, alles was helemaal goed, ik ben 11 mei uitgerekend en ben dus nu 12 w, 2 d. zwanger en helaas nog steeds miiiiiisselijk... Bleugh, ach, voordeel is dt ik nog geen gram ben aangekomen... Dat was bij Warren wel anders, toen zat ik met 12 weken al op +3 kilo...

Ik ben ook zoooo benieuwd of wij een jongen of meisje krijgen! Ik denk aan de ene kant meisje omdat echt alles anders is aan deze zwangerschap dan aan die van Warren. Maar tja, je weet 't nooit hè?
Of tenminste, niet voor 22 december, dan 20 wkn echo!

Liefs,
Evje

Terug
Bovenaan