Een broertje voor Wieteke!!!

Vandaag is onze zoon en broertje van Wieteke geboren.
Hij heet Freek Niels (roepnaam Freek) en is nu al een slaapkop. Hij is nog niet wakker geweest ongeveer. Hij drinkt alleen super goed uit de borst. Een heerlijk kereltje dus. Ik zal morgen even wat foto's van hem op het forum plaatsen, maar ik ga nu maar eens lekker slapen (hoop ik).
Gistermiddag begonnen bij mij de harde buiken, vannacht de hele nacht weeën gehad en vandaag werden ze steeds heftiger en regelmatiger. Uiteindelijk is om 15.38 uur Freek geboren na 3 persweeën, dus het einde ging even heel heftig. Maar alles is goed en Wieteke knuffelt Freek wat af. Heerlijk. Nu dus lekker genieten de komende dagen! Wat een rijkdom, 2 zulke mooie kinderen! We zijn natuurlijk erg trots.

De foto's komen er dus morgen aan.
Groetjes,
Geeske & Wieteke        

Hiya Geeske!

Wow te gek zeg een nieuw mannetje in de wereld! Van harte gefeliciteerd met Freek, wat leuk ook dat Wieteke zo'n knuffelkont is met haar gloednieuwe broertje.

Ajuus, ilja

Gefeliciteerd met de geboorte van Freek!! En wat fijn dat alles goed gaat! Ik neem aan dat je thuis bent bevallen (omdat je het zkh niet noemt), wat heerlijk dat je al zo snel weer dingen kunt doen als op het forum zijn!

Geniet er van!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan