een budget tip

hey meiden

ik heb sinds een tijdje de kruitvat pas. en daar kan je dagelijks aanbiedingen op krijgen via de mail.
ik heb nu al 2 x de aanbieding gehad voor de newborn pampers. die normaal iets meer dan een 10 tje zijn per pak voor 5.75 euro per pak. dat scheeld de helft! het is in ons geval nog een beetje vroeg mischien maar je hebt ze toch nodig straks. dus ik dacht ik gooi het er ff op. misschien heeft er iemand wat aan.

er zijn trouwens ook leuke andere aanbiedingen.

groetjes muppetje

Zeker een goede tip!
Wel even voor de duidelijkheid:
Deze aanbieding is alleen voor mensen die de kruidvat-pas hebben, en via de mail de aanbieding hebben geactiviteerd. Dit moest binnen 24uur, dus kan nu niet meer.
Succes!

Ik vind het een goede tip! Ik heb steeds geen pas aangemaakt omdat ik al zoveel pasjes heb-:) maar het scheelt inderdaad de helft!!!

Thanks, ga ik toch zo'n pas aanvragen!

elientje08
dat klopt, en het verschilt ook per klant want wat mijn moeder als aanbieding heeft komt niet altijd overeen met mijn dag aanbieding. maar ik vind het soms nogal schelen hoor. vandaar mijn tip.

Ik heb die van etos al binnen.

Blijft leuk die gratis dozen!!! haha.

Ik heb als baby aanbieding van de kruidvat alleen maar de pamper doekjes, maar die gebruik ik niet.

Bekijk de aanbieding elke dag maar heb niks voorbij zien komen van de newborn luiers.... Wie weet komt dat later...

Terug
Bovenaan