EEN BUIK!!!

Zo, ik moet nu echt iedereen gaan vertellen dat ik zwanger bent, want ik kan met geen goed fatsoen meer clienten (mensen met een lichte verst. beperking) aanspreken dat ze niet teveel moeten snoepen, eten etc. Ze zullen dan waarschijnlijk denken, en jij dan!!!!

Familie, vrienden en collega's weten het al wel, maar dacht nog even te kunnen wachten met clienten.

Ik heb al echt zo'n rond buikje, hoe kan dat eigenlijk, de baby zit toch nog echt zo ver onderin... Bereid je buik zich voor ofzo...

Groeten, Linda

Ik weet niet hoever jij bent, maar ik ben met mn 10+4 ook al een buikje aan t krijgen, opgezette darmen omdat de spijsvertering langzamer gaat ofzo, het zal wel, ik hou t nog zolang mogelijk 'stil'

Hoi,

Het komt inderdaad nog niet door de baby... Wat
Gwenno inderdaad ook zegt..Het zijn je darmen die opzetten,en alles word een beetje opzij geschoven..Ik weet niet hoeveelste zwangerschap dit is??Bij mij begint het een klein beetje,2e zwangerschap,ben nu 12 weken..
Groetjes Elma en geniet er lekker van!!

Ik ben 12 wkn en ik heb al een aardige buik, moet ook echt al positiekleding aan, het is ook mijn 3e dus dat scheelt ook heel erg, qua kilo's ben ik nog niks aangekomne, nog steeds 1 kilo minder dan voor de zwangerschap

Het is mijn eerste en ik ben bijna 13 weken. Het is volgens mij meer mijn maag. Zit echt bovenin, misschien heeft dit te maken met het wat verspreidt over de dag eten, en meer drinken?

Maar ik heb nog altijd liever zo'n buik dan de flodderbuik die ik waarschijnlijk hierna over ga houden...
Maar ja da's idd ook weer voor het goede doel...

Groetjes

Ik heb ook al een hele flinke buik. Ben nu 2 kilo zwaarder. Ben nog geen twaalf weken maar het is niet te verbergen. Dus iedereen is nu wel op de hoogte. Ik vind het geweldig verder, liever veel buik dan geen buik.

ook ik heb al een flink buikje,ik heb afg zat positiekleren gehaald,de broeken zitten net nog wat te ruim je loopt de hele dag te heisen en zo,maar ik groei er wel in,maar je ziet het goed!m,n buurvrouw vroeg of het er geen 2 waren?!
Ik had met m,n 1e zwangerschap ook al snel een buik,3maanden,maar dit keer met 2 maanden al haha.
ben ook al flink aangekomen 6 kilo!
13wk en 2 dagen nu
groetjes

Hier ook al een aardige buik!! Bij mn eerste dochtertje ging ik pas met 26 weken zwangerschaps kleding dragen, maar dat ga ik nu echt niet redden!! Gelukkig is de mode onwijs leuk en hoef je je eigenlijk niet eens meer in zwangerschaps kleding te heisen. Mensen vroegen bij mij of het er ook geen twee waren, maar bij een tweede schijnt het wel vaak sneller te gaan!

Groetjes van mamavanbijnatwee 12 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan