een cyclus van 26 dagen wanneer eisprong????

hai meiden,
ik heb een cyclus van 26 dagen, is het dan zo dat mijn eisprong op dag 14 na de menstruatie is, of is mijn ei dan eerder rond dag 12 / 13 ofzo. heeft iemand enig idee.
groetjes rene

Als je een eisprong hebt word je altijd 14 dagen later ongesteld... dus moet je veertien dagen voor je eerste dag van de ongesteldheid rekenen en dan zit je op dag 12...

ik heb ook vaak op een andere dag mijn menstruatie dus niet altijd de zelfde tijd tussen twee menstruaties in.
ik ben de ovulatietesten gaan   gebruiken van clear blue en toen ik precies zien wanneer mijn ei kwam.
wel duur maar een aanrader.

Hoi,

Bij www.babybrabbel.org kun je het uitrekenen. Ik heb een cyclus van 25 dagen. Mijn ei kan ik voelen op dag 10 . Het voelt voor mij als een flinke ongikramp die een aantal dagen aanhoud. Maar met ovulatietesten kun je het ook heel goed ontdekken.

Groetjes, Kat

Hoi Kat en de andere meiden
ik voel ook mijn eisprong maar had de laatste keer 4 dagen "buikpijn" dus het is moeilijk in te schatten wanneer 't ei echt los komt. ik ga er de volgende keer beter op letten. bedankt voor jullie advies.
groetjes rene

Hoi meis,

Helaas denkt iedereen nog steeds dat een eisprong 14 dagen voor je volgende menstruatie is maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn!! Net als jij had ik ook een cyclus van 26 dagen maar ik had mijn eisprong 11 dagen voor de volgende menstuatie. Het varieert van 11 dagen ervoor tot 16 dagen ervoor waarbij de meeste vrouwen de eisprong hebben rond de 14 dagen maar dit hoeft dus niet. Ik gebruikte de ovulatietesten van CB en kwam er zo achter (ik werd toen ook meteen zwanger toen ik hier achter kwam).

Succes! Groetjes F. (septemberforum)

Il heb vraagje 
Ik heb 3 januari mij ovilatcie  gehad 
Wanneer zou k dan zwangerschapstest  kune doen heb cyclus  25 dagen  in krijg 17/01/2021 mijn regels terug 

Terug
Bovenaan