een dag over tijd!

A

Anoniem

Guest
dag dames, 3 mei zou ik eigenlijk ong moeten zijn, maar tot nu toe nog helemaal niks. afgelopen dinsdag heb ik een test gedaan, negatief, raar dat ik het getest heb, maar toch. omdat ik nu nog steeds niet de RD op bezoek heb, begin ik stiekem toch hoop te krijgen. ik ben deze maand pas gestopt met de pil, dus er kan vanalles gebeuren. Maar zou het kunnen zijn dat ik misschien toch zwanger ben, ondanks dat ik 1 mei een negatieve test had?

Hej Zonnestraal!

Alles kan he?  Je bent ook gestopt met de pil dus miss. dat het nog ff op gang moet komen...maar aan de andere kant kan het ook dat je zwanger bent! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik denk dat je toch nog een paar daagjes maar even moet afwachten. Miss dat het komt en zo niet ff een testje er tegen aan gooien!

Heel veel succes en laat het ff weten he?

xxx maan

Hoi Zonnestraal,

Over het algemeen is een cyclus nogal van slag als je net gestopt bent met de pil. Bij de ene vrouw zal het langer duren dan bij de andere vrouw, maar eerlijk gezegd is het hebben van een (zeer) regelmatige cyclus tijdens het slikken van de pil helaas geen enkele garantie voor de cyclus na de pil. Zoals Maan als zegt, het zou natuurlijk best kunnen, maar ik zou proberen je verwachtingen een beetje laag te houden.
Ik ben  eind november met de pil gestopt en heb sindsdien nog maar 3 cycli gehad, van 50, 54, en 40 dagen..

Laten we duimen dat we allemaal snel zwanger zijn, of dat op z'n minst onze lichamen snel ontpilt zijn!

Groetjes 10e

Hoi

Ik sluit me helemaal bij de meiden boven mij aan. Het kan nog beide kanten op. Hoop voor jou positief. Succes

Groet Sharine

Terug
Bovenaan