een dagje uit het leven van mij, gnagnagna

Hallo,

Ben me op dit moment ff aan het vervelen, dus ga ik maar ff een verslagje van mijn dagje schrijven. :D

Afgelopen nacht was ik 2 uur thuis, na een dikke ruzie met mijn vriend, die achtergebleven is op een feestje! Iedereen daar gaf mij lekker gelijk... hihi...
Was namelijk zo.... eerst zou ik niet mee, want voelde me niet heel erg lekker, na een dutje van 2 uur flink opgeknapt, en toch mee... Alex zei direct al van dit kan wel laat worden vannacht, dus ik zeg.. voor mij sowieso niet, word geen nachtwerk meer... En dus gezellig feestje en om half 1 zeg ik tegen hem ga je zo mee naar huis, ik drink er nog 1 was het antwoord. ik ga zitten wachten, raak in gesprek en om kwart voor 2 zeg ik weer ga je mee naar huis. en daar begon hij,... en dit had ik in het begin al gezegd, kan wel eens laat worden en dan zeur jij weer vroeg dat je naar huis wilt... dus ik zeg t hoeft niet, als jij nog wilt blijven blijf dan maar, maar ik wil graag naar bed Het is ook altijd het zeflde liedje met je.... dus ik werd boos.. en ik zei Alex nergens om hoor maar ik hoef nog maar 10 weken, wees blij dat ik het zolang heb volgehouden! en toen zeurde die nog wat en ben ik moooi naar huis gereden..

Pff vanochtend, half 10 uit bed... alex ook maakte mij een kopje thee... (had wat goed te maken geloof ik) en daarna haalde mijn mamma mij op om te gaan shoppen @ heerenveen.

Mams en ik heerlijk gewinkeld, geluncht en gelachen... kwam thuis met de blije doos.. inclusief 2 blikjes witbier, is alcoholvrij trouwens....
2 setjes maatje 50... een boxpakje en een jasje van oma is spé !

Voor mezelf helemaal niks gekocht....... :S:S:S

Daarna lekker thuis boekje gelezen op de bank. net 2 broodjes naar binnen gewerkt. Alex nogsteedss niet thuis, maar die zal wel elk moment komen want vanavond hebben we weer een feestje........... GRR.. word gek van al die jarigen...

Nah jah ik ga mijn dag gezellig afsluiten.. .en ga lekker naar huis wanneer ik dat wil... en mocht ie besluiten mee te gaan... dan gaat ie mooi mee.....

En hoe was jullie zaterdag?? Iedereen nog een beetje actief...?

Liefs Anneke

Heeft hij niet zijn excuses aangeboden?? Wat een @#% hahahaha. Je hebt helemaal gelijk was ook allang vertrokken! Knap dat je het nog zo lang hebt volgehouden!

heerlijk he dat shoppen voor die kleine, deed ik bij de eerste ook heeeeeeeeeeel veel hahaha

Groetjes Anne

mijn man zou me echt niet alleen naar huis laten gaan, samen uit samen thuis, hij gaat 1-2x per jaar met zijn beste vriend naar een dance feest, maar verder gaan we altijd samen uit! (nou ja niet vaak met 3kids,,haha)
Hier een rustige dag gehad gister, gaan zo nog ff naar mijn broer zijn nieuwe huis, mijn man gaat daar verbouwen over 2wk. dan is hij tussendoor ook een aantal nachten daar, is nl ruim een uur rijden!
Straks ga ik nog ff in de tuin werken denk ik, wil nog wat spullen de grond in hebben nu het goed weer is ;-)
Ben je gister wel samen naar huis gekomen??
Fijn weekend nog!!
Liefs

Hey,

Die van mij zou me ook niet alleen naar huis laten bij ons ook samen uit samen thuis.
Wij gaan nooit zonder elkaar uit/stappen haha eigenlijk altijd samen.
Binnen kort 2 feestjes staan Floortje gaat dan wel logeren bij mijn schoonzusje.
Maar ik weet gewoon dan wanneer ik nu aangeef dat ik naar huis wil dat we ook gaan.
Wat dat beterft houd tie nu helemaal super veel rekening met me, echt heel lief.
Wel goed van je dat je naar huis bent gegaan goed om jezelf denken.
Je bent goed geslaagd voor die kleine lees ik wel leuk he!
Hier op een paar kleine dingen na alles in huis.

liefs Louise

Heel herkenbaar, die van mij zeg altijd...ben vroeg thuis en komt dan 's ochtends vroeg aankakken...eeuwig ruziepunt bij ons.....Het voornemen om vroeg naar huis te gaan is er wel bij hem...maar ja na 1 biertje wordt die grens zeker onzichtbaar....hi,hi......bij mijn tweede bevalling kwam hij ook van het voetbal....met een biertje teveel. (mijn schuld ik zei ik voel niks blijf nog maar even weg ..om 24 uur......2 uur later zat ik dik in de weeen) Ik aan het bevallen hij aan de gele vla met zuster erbij omdat hij niet lekker werd....vergeet het beeld nooit meer, kon er wel om lachen....

Heb je de etos doos ook al, die schijnt wel leuk te zijn ik heb me er pas net voor aangemeld en wacht op het afhaal bewijs...blijft toch leuk!

hier ook een verjaardag gister avond.
Om 2 uur waren we samen thuis, ik roep altijd jongens marc is moe, we moeten gaan hahaha.
Hij zal me ook echt niet alleen laten gaan.

Ik zou ook echt woest zijn!! Ik haal het zowiezo nooit om zo laat naar bed te gaan en nu, met de zwangerschap, helemaal niet. We hadden wel altijd het voordeel dat mijn vriend nog een flat heeft zodat hij af en toe gewoon daar bleef en dan ongestoord zijn gang kon gaan. Werkte altijd prima voor iedereen. Was ook wel erg gezellig want dan had mijn dochter een avond per week haar moeder helemaal voorzichzelf en mocht bij mij in bed slapen etc. Nu slaapt hij iedere nacht thuis omdat ik anders helemaal niet slaap. Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk niet meer dan normaal dat mijn vriend rekening houdt met mijn behoeftes en zwangerschap dingen. Tenslotte hebben we samen gekozen voor dit kind en gaan we dit allemaal samen doen.

Terug
Bovenaan