Een definitief doei!

Hallo allemaal!

Er zijn een hoop dames hier die mij niet zullen kennen, want ik ben de laatste tijd niet meer zo actief hier geweest, maar zoals de kop al doet vermoeden kom ik even afscheid nemen hier.
Dit forum is meer dan geweldig en ook belangrijk voor mij geweest. Ik ben hier sinds juli vorig jaar en het heeft me echt door een rotte periode geholpen na 2 miskramen en het hele medische circus wat ik daarna heb mogen beleven.
Alle angst en onzekerheid heb ik hier kunnen delen en ik heb er ook hele leuke contacten opgedaan, bij Marjon  heb ik  ondertussen al zelfs helpen klussen in huis!! Voor wie haar nog mocht kennen, zij is ook al een tijdje niet meer actief hier, maar het gaat  weer goed met haar na een flinke dip.
Hopelijk spreek ik binnenkort ook met Corina af.
En met Hester en Inge kan ik ook heerlijk kletsen op msn.
Ondanks alle narigheid van het afgelopen jaar heb ik er door dit forum dus echt leuke contacten aan overgehouden.

Momenteel ben ik niet zo bezig met zwanger worden, dat wordt uitgesteld tot na de zomer. Eerst maar eens even onbezorgd genieten van alles en mezelf voorop stellen.
We zijn net in Frankrijk  op vakantie geweest en ik zat 's avonds voor mijn tentje enorm te genieten van een glaasje rose, een sigaretje, een heel fout kaasje en dat is me meer dan goed bevallen eigenlijk.
Gewoon nergens aan denken, heerlijk!  Deze lijn zet ik de rest van de zomer even voort tot na onze tweede vakantie in september en dan willen we weer met frisse zin gaan beginnen.
Op zich wel spannend, want zodra de test positief uitwijst moet ik me melden bij de huisarts voor bloedverdunners die elke dag gespoten moeten worden (!) en daarna bij het ziekenhuis voor de verdere controles. Maar ik ben er niet bang voor, want de kansen worden hierdoor aanzienlijk verbeterd en dat vind ik toch wel wat belangrijker dan zo'n spuitje elke  dag!

Meiden, het gaat jullie goed. Hopelijk zijn jullie gauw weer zwanger en gaat het dit keer allemaal goed!

Ariane

(Hihi, zelfs het afscheid kon ik niet kort houden, zoals eigenlijk altijd alle berichtjes van mij lang waren!)

lieve Ariane,

Ik hoop dat je dit nog wel even leest, voor je hier echt niet meer komt.

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je en dat je er zo tegenover kan staan.

Ik weet dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt, en ik hoop voor je dat dat ook achter je kan blijven.

Natuurlijk spreek ik je nog op msn, maar ik wilde toch ook hier nog
even zeggen dat ik je een kanjer vind en dat ik denk dat die tijd
lekker voor jezelf en je man je echt wel gaan bevallen ja. Je klinkt er
in ieder geval erg positief over.

Meis, hopelijk tot gauw op msn en heel veel liefs hoor,   Hester

Hoi Aadje,

Wat fijn om nog even wat van je te lezen en te horen dat het goed met je gaat! Zelf ben ik ook bijna nooit meer op dit forum. Al mijn oude maatjes zijn er ook niet meer en net als jij heb ik (naast het septemberforum) eigenlijk alleen per mail nog veel contact met forum-maatjes. Dit forum heeft ons allebei door een moeilijke periode gesleept en op een gegeven moment komt ook een tijd dat je weer verder kunt.. en gelukkig maar!!

Ik wil je in ieder geval een hele fijne zomer toewensen en heel veel geluk gewenst voor de klusperiode erna!

Met mij gaat het verder prima. Ik ben nu ruim 25 weken zwanger en ik weet inmiddels dat het een meisje wordt. Op een hoge bloeddruk en extreme moeheid na gaat het prima hoor, mij hoor je niet klagen.

Ik wens je het allerbeste toe en veel plezier gewenst op je vakantie in september (Griekenland ging je toch heen??).

Kus F.

Hee Ariane,

Leuk om te horen dat het goed met je gaat! Ik ben ook zo een die veel minder op het forum is de laatste maanden en dat bevalt op zich wel goed. Heb via het forum contact gekregen met Monique die bij mij in de buurt woont. Ik heb heel veel aan haar,....en zij aan mij natuurlijk.
Ik ben ook heel erg bezig met genieten van het leven, en de druk van het zwanger worden af te halen....soms blijft dat makkelijker gezegd dan gedaan maar eigenlijk ben ik op dit moment erg happy!

Goed te lezen dat je lekker van de vakantie gaat genieten, en na de vakantie wel weer ziet! Heel veel succes in ieder geval!
Heel veel liefs van mij.

Hee Aadje,

Ik wil ook nog effies een knuffeltje geven en je veel geluk wensen.
Ga lekker genieten van wat je hebt en de rest zien we wel....
Ik hoop dat je af en toe je neus nog eens laat zien en een 'kort verslagje' uitbrengt.

Liefs Jeanette(april)

Hai Buuf

Na een korte vakantie lees ik vandaag jouw bericht.
Ikzelf ben ook niet meer actief op het forum, maar lees het soms nog wel zoals nu.
Hoop dat je een fijne vakantie heb gehad.

Heb zelf veel aan het forum gehad en het is fijn dat je met mensen kan praten
die hetzelfde meemaken.
Het is wel een tijd om het los te laten voor sommigen mensen en dat is ook voor mij het geval.
Ik lees soms nog wel maar reageer eigelijk niet echt meer.
Begrijp dat het voor jouw nu ook je tijd is gekomen.
Goed dat je jezelf effe voorop zet.
Hoop dat ik je nog afentoe via een mailtje hoor.
Vond dat erg prettig en heb er veel aan gehad.
Ook het ergens anders over praten vond ik fijn.

Nou meid heel veel sterkte en veel plezier op jullie vakantie in september.

Nou buuf ik hoop dat ik je nog eens hoor via de mail.

groetjes PV

Terug
Bovenaan