een derde jongen!!!

Wij hebben vanochtend de 20-weken echo gehad, alles was goed, wat was het weer super bijzonder om een klein mensje in je buik te zien spartelen zeg! De kleine vond de echo niet zo heel erg leuk...hij ging flink tekeer.
Maar gelukkig liet hij luid en duidelijk zn geslacht zien...we krijgen een derde jongen!

Ook al maak ik er geen geheim van dat ik het liefst een meisje wilde...ben ik nu heeel erg blij met deze derde jongen. Voel me heel rijk met mijn 4 kerels!!!

gefeliciteerd, weet wat je bedoeld met graag een meisje willen, dit had ik ook. was even wennen toen ik zag dat het een jongen was. maar ben er nu net zo blij mee als dat heteen meid was geweest.
zolang het maar gezond is, dat is het belangrijkste.

groetjes angelique

gefeliciteerd, weet wat je bedoeld met graag een meisje willen, dit had ik ook. was even wennen toen ik zag dat het een jongen was. maar ben er nu net zo blij mee als dat heteen meid was geweest.
zolang het maar gezond is, dat is het belangrijkste.

groetjes angelique

Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat je kindje gezond is. Ik snap je teleurstelling best, hoor. Ik denk dat dat voor de meeste van ons geldt. Maar je gevoel trots te zijn op je mannen, herken ik als geen ander. Ik krijg een tweede zoon en ben ook nu al zo trots als een pauw!

Gr Ingrid

Gefeliciteerd,

Fijn dat alles goed is, en alleen een mannengezin is ook heel bijzonder!! Kan je je heerlijk laten verwennen door je mannen '-). Maar snap het wel hoor als je het voor het kiezen had?

Nog een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Groetjes Anne

ow maar ben helemaal niet teleurgesteld hoor!
Ben heel erg blij met mn nieuwe jongen onderweg!!

Inderdaad als je had kunnen kiezen dan had ik een meisje gekozen, maar dat is nu eenmaal niet zo! (gelukkig)
en wie weet komt er ooit nog eens een meid (al ben ik daar nu nog niet mee bezig!!)

Terug
Bovenaan