een derde ????

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben nieuw hier, ik kom wel op de baby en peuter.
wij zitten zelf over een derde na te denken zijn er nog meer moeders die daar over zitten te denken.
we hebben twee gezonden jongens maar een best wel zware en nare bevallingen achter de rug dus waarom het risico nemen dat het nu wel verkeerd gaat.
ik vraag me af of medemoeders daar ook over na denken of juist helemaal niet.

ik hoor het graag.
groeten brigitte,bas 19 aug 2003 en thijs 27 dec 2004

Hoi,
Ik ben nu weer zwanger van de derde. Heb net 2 mk achter de rug. Bij ons was er zeker de wens voor een derde, maar door de vele mk zijn wij erg gaan twijfelen of we die druk nog een keer aankunnen.
Nee dus, Nu  zit ik elke dag in de stress. Dan voel ik niks en dan voel ik te veel.
Het blijft een persoonlijke keuze die jullie maken. Maar wel, iedere bevalling is anders!
Ik kan niet voor jullie beslissen. In mijn omgeving raden veel mensen mijn zwangerschappen af vanwege de grote kans op mk.
Ik denk dat jullie er vanzelf uitkomen en als je twijfelt, dan bem je er nog niet aan toe.
Succes!
Liefs, Monique

Hoi Brigitte,

Wij hebben zelf ook 2 zoontjes (van 4 en van bijna 2 jaar). Alles super gezond en wel! Ik heb nog steeds een wens voor een derde kindje. Die had ik eigenlijk al voordat we uberhaubt aan kinderen dachten! Mijn man had een voorkeur voor 2 kids maar die is nu toch overstag gegaan! Hij wil mijn wens uit laten komen.

We zijn er sinds februari voor gegaan. Ik hoop dat ik snel zwanger wordt want het begint behoorlijk te kriebelen. We hebben toch best lang getwijfeld zeker omdat het met 2 kids al druk is! Aan de andere kant... als 2 goed gaat... gaat 3 natuurlijk ook goed. Mijn eerste bevalling ging redelijk, met mijn 2e ging het wat minder. Op dat moment zei ik: "nooit meer!". Maar je ziet het... ook ik ga overstag! Vroeger zetten de vrouwen veel meer kinderen op de wereld, dan gaat het mij ook lukken.

Ik wil gewoon niet straks 40 zijn en spijt hebben dat we toch niet voor een derde kindje zijn gegaan. Al die tijd heb ik het gevoel dat het nog niet compleet is.... Ik hoop dat we ons gezinnetje snel compleet gaan maken.

Succes met de beslissing!

heitje

Terug
Bovenaan