een derde?

A

Anoniem

Guest
ik begin toch maar even een topic,kijken wie van jullie het zelfde hebben.
Ik ben in juli 2008  bevallen van onze tweede zoon en eigenlijk heb ik altijd twee kinderen willen hebben.

Maar nu... denk ik al weken aan het krijgen van een derde! Wie heeft het ook, en zou het van de hormonen komen?
Ik had een fijne tweede zwangerschap en een hele fijne kraamtijd...

Een DERDE??? Man (vrouw), ik ben al blij als de 2e veilig en wel gemaakt en na 9 maanden veilig op de aarde is beland.... hihi.. laat staan een derde!!! maar ik snap het wel hoor... wilde ook altijd al een groot gezin maar door de 1e superzware zwschap is 2 ook goed..... ik hoop net als jou dan maar op een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke lichte 2e zwschap en een nog fijnere keizersnede... haha.... dat ik het mag gaan zien alsof ik de dagje naar de Zwaluwhoeve zou gaan.... hahahahahaha... nee, ik zit niet aan de hallucinerende middelen... ben gewoon beetje melig...

Maar meid. geniet lekker van je 2 beebjes... en die 3e? Als het zo moet zijn, dan komt die ook!!!!

Liefs,
Sunny

hallo

ik ben pien en ga ook voor een derde maar mijn jongste is net 6 jaar geworden dus dat is ook weer zn stap van weer opnieuw beginnen
ik kan me bij jou wel indenken je zit nu toch ook al in de luiers
mijn kinderen zit 1 jaar 2n 9 maand tussen is wel gezellig ze hebben veel aan ekaar

groetjes pien

Terug
Bovenaan