een dike vette +

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Na een week lang wachten met 2x getest en die negatief waren hebben we vanmiddag weer getest met een clearblue en ja hoor een dikke vette +!!!
Ik weet dat wij onze handen mogen dicht knijpen dat het de 1e ronde direct al raak is dat zijn wij ons goed van bewust..

Daarom willen wij ook alle mensen geluk toe wensen waar het niet zo makkelijk gaat.

xxxx

Van harte gefeliciteerd!!!!!   Geniet    er maar lekker van!

Groetjes AV

(1e ronde ook direct zwanger, in apirl na 5 weken, 3 dagen miskraam gehad. nu weer direct zwanger morgen 6 weken en alles voelt ok! hopen dat het goed blijft gaan! we genieten wel volop)

Van Harte!

Ook ik heb dat geluk!
Ik ben nu voor de derde keer zwanger en het was weer meteen raak!

Geniet van deze bijzondere tijd!!

Van harte gefeliciteerd, geniet van de zwangerschap
Liefs Ellen

quote: Happy AV reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2006 17:44:12'));

Van harte gefeliciteerd!!!!!   Geniet    er maar lekker van!

Groetjes AV

(1e ronde ook direct zwanger, in apirl na 5 weken, 3 dagen miskraam gehad. nu weer direct zwanger morgen 6 weken en alles voelt ok! hopen dat het goed blijft gaan! we genieten wel volop)

hoi happy av

je schrijft bij de eerste x 3 dagen miskraam gehad??? of lees ik het verkeerd

Van harte gefeliciteerd!!! Ik had het zaterdag. Test gedaan en ja hoor... zwanger.
Alleen was het bij ons in 1 keer raak, hihi. Bij de eerste was het ook al in 1 keer raak.

Heel veel plezier toegewenst!!

super! van harte gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes! geniet ervan!!

mama_ilse

Terug
Bovenaan