Een dipje...

Ik heb het even gehad.... Ik kan Arjun niet meer zelf de trap op en af dragen, hij wordt te zwaar. Dus nu ben ik afhankelijk van anderen, ik heb alle verzorgingsspullen beneden en boven liggen (luiers, hydrofiele luier, sudocrem, luierzakjes en reserve kleertjes). Ook heb ik straks een aangepast bedje nodig.

ik vind het zo irritant dat ik nu bijna niks zelfstandig kan doen en dat ik dat pas kan als ik een geschikte woning heb. maar daar zijn we financieel nog niet aan toe.

Ik wil graag zelf kunnen koken, maar daarvoor heb een speciale snijplanken nodig speciaal bestek, antislipmatjes enz.

ik wordt er een beetje moe van. En ook dat je met zoveel instanties te maken hebt....

Hoi,

ik kan het me goed voorstellen. Dat je geen eigen huisje hebt en afhankelijk bent van anderen voor het naar boven brengen van Arjun lijkt me heel zwaar. Schrijf het hier maar lekker van je af, hoor.

Heel veel sterkte,

Ilona

vervelend voor je.ik hoop dat je snel een aangepaste woning krijgt.tot die tijd lekker blijven doen wat je wel kan.goede oplossing,ook spullen beneden.hardstikke slim!!
maar ik begrijp je frustratie.
sterkte.groetjes kari

Erg rot hoor!
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat je zo afhankelijk bent. Moet je alle aanpassingen dan zelf betalen? Of gaan de aanvragen zo moeizaam? In ieder geval veel succes en spui maar lekker!!!

Groeten
Rosanne

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 18:15:31'));

Erg rot hoor!
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat je zo afhankelijk bent. Moet je alle aanpassingen dan zelf betalen? Of gaan de aanvragen zo moeizaam? In ieder geval veel succes en spui maar lekker!!!

Groeten
Rosanne

Ik ben nog niet begonnen met aanvragen. Ik heb woensdag daarover een afspraak, als het goed is dan hoef ik zelf niks te betalen of misschien een kleine eigen bijdrage, maar je moet ook allerlei medische verklaringen hebben en offertes. En je moet ook weten wat je wilt hebben.

Ik heb anderhalf jaar geleden een laptop met spraakherkenning aangevraagd en dat was een heel gedoe.

Wat jammer dat die aanvragen zo lang moeten duren zeg! In ieder geval veel succes met je kleine mannetje, en schrijf hier maar lekker alle frustraties van je af!
groetjes van Ruth

De wirwar van instanties en voorzieningen werkt niet echt snel, nee. Die moeizame bureaucratie... Vervelend voor je dat je overal zo op moet wachten. Een paar maanden is een eeuwigheid als je zo'n kleintje hebt! Ze groeien zo snel!
Ik kan niets anders dan je heel veel sterkte wensen. Hopelijk wordt het snel beter!

Groetjes, Karin
mama van Christian (17 weken)

Terug
Bovenaan