Hallo dames,
Vandaag 39,4 weken zwanger.
Ik dacht echt dat ik eind november wel zou bevallen ( waarom weet ik ook niet).
Nu zit ik hier 39,4 welen zwanger en nog geen baby.
Zaterdag is de uitgerekende datum dus ik
Mag nog wel ff lopen. Vandaag bij de verloskundige geweest als ik volgende week nog niet bevallen ben gaan ze inwendig kinken als ik al wat ontsluiting heb zo ja, dan gaan ze strippen. Ik hoop zo dat het allemaal vanzelf op gang komt.
Ik wil zeker niet klagen hoor en ben nog steeds superblij dat wij nog een keer een kindje mogen krijgen, maar ik ben een beetje op, de energie die ik had om alles te poetsen en opruimen neemt elke dag een beetje af. Dus erger me aan alles wat ik wil doen, maar waar ik niet aan toe kom door de vermoeidheid.
Ik ben ook een beetje bang dat ik ingeleid moet worden. Dat was het geval bij de eerste, was allemaal best heftig en wil daar geen herhaling van. Pfff er gaan zoveel dingen door mijn hoofd. Er zijn zat vrouwen die na de uitgerekende datum alsnog spontaan/ natuurlijk bevallen en er is zeker een grote kans dat dat bij mij ook het geval is, maar zit er een beetje doorheen. Om je heen merk je de spanning ook mensen die ff bellen of sms'en. Pffff tis allemaal niet niks die laatste loodjes.
Zo heb het ff van me afgeschreven.
Misschien voel ik me morgen anders/ beter.
Die hormonen ook!!!!!!
Grtjs mar