Een dippie

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik ben even weg geweest, heb even wat afstand genomen, omdat ik het wat moeilijker had.

De uitslagen in het ziekenhuis waren wat minder. Ik moest accuut stoppen met de clomid, omdat deze een cyste veroorzaakt heeft.
Als mijn volgende ongi er weer is, moet ik weer terug komen en ze hopen dat de cyste dan verdwenen is.

De laatste dagen heb ik echt een leeg gevoel....weet niet echt wat ik wil en wat ik met mezelf aan moet.....

Ach ja dat overleven we ook wel weer.

Hoe is het met de meiden verder hier??
Zijn er nog nieuwe zwangeren???

Voor alle meiden bij wie hun NOD er aan komt.....Ik ga voor jullie duimen.

Liefs Flower

Hoi hoi,dat is vervelend,zeg!!!wat raar dat dat een cyste veroorzaakt heeft,hoop voor je dat hij snel weer weg is,heel veel sucses gr manuela

Hoi Flower, ik miste je al op het forum. Heel veel sterkte met alles.. er is vast een oplossing voor jullie! Wat is de volgende stap nu je geen Clomid meer mag gebruiken?

Liefs, Aurora

he meis,

Wat vervelend zeg...kom maar even lekker tot rust.
veel sterkte ermee....
mijn nod is woensdag....als die er is moet ik meteen bellen voor de kijkoperatie......spannend

xxx san

Jeetje wat naar voor je meid.
Even over die cysten.Ik heb er 2.
Mijn huisarts gaf aan dat het geen kwaad kan, maar voor alle zekerheid laat ik ze toch weg halen na ruim 2 jaar.Ik hoop van harte dat jou cyste vanzelf verdwijnt, want dit hoopte ik ook en er gebeurd nog niks.Ja, het verdwijnt volgende week doordat ik het laat weg halen,hihi.
Ik word zomaar even super melig,sorry hoor!.Een beetje lachen kan geen kwaad anders worden we allemaal zo depri.

Ik ga ook voor jou duimen en ik hoop dat snel alles goed met je gaat.

Liefs van Deb

Terug
Bovenaan