Een dochter geboren, Fleur is haar naam!!

A

Anoniem

Guest
vorige week zondag, 16-11 is onze 2e uk geboren: een dochter! Haar naam is Fleur en we zijn supertrots op haar.
De vliezen braken 's nachts om 00.30u, zijn even op en neer naar zh geweest maar geen ontsluiting en nauwelijks weeënactiviteit dus terug naar huis. Rond 4u forse weeën, 9u wederom in zh, 9.45u 6cm en 10 min later 9cm. Half uur persweeën op moeten houden omdat laatste cm niet vorderde. 1,5u persweeën en om 12.05 is ze geboren. Vorige bevalling was keizersnee, dus geheel nieuwe ervaring zo. Het is me achteraf meegevallen!
Hadden wel flinke tegenvaller, omdat ze bij toeval ontdekten, toen we op punt van ontslag stonden, dat ik drager ben van streptokok-bacterie. Geheel onschuldig voor mij, maar voor pasgeborenen (als ze ziek worden, die kans is klein) grote risico's met zich mee kan brengen.
Samengevat: in plaats van met ontslag gaan, moest Fleur naar couveuse-afdeling om 3 dagen infuus met antibiotica te krijgen. Heftige, emotionele  dagen voor ons gezin!! Ik mocht rooming in-nen, dus bij haar blijven, maar man en zoon waren thuis.
Donderdag zijn we thuisgekomen en met extra kraamdagen hebben we toch nog beetje kraamtijd thuis gehad. Vanaf vandaag echt met gezin samen!
Groetjes, Mira een trotse mama van een zoon en nu ook een dochter!!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat alles goed is en dat ze niet ziek is geworden! Geniet van je gezinnetje.
Liefs
D

heel veel geluk met jullie dochter!
Geniet lekker van het samen thuis zijn na zo'n heftige periode. Mijn zus had hetzelfde, dus ik weet een klein beetje wat voor impact het heeft op je kraamtijd.
Dus nu dubbel genieten!

Erica

Terug
Bovenaan