• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Een dochter met waterpokken

Hoi dames,

Sinds gister heeft mijn dochter van 2 de waterpokken :-( ze is erg uit haar doen en heeft bijna niet geslapen vannacht. Helaas heb ik zelf ook al 2 nachten slecht geslapen waardoor ik nu extreem moe ben :-(

Gelukkig heb ik zelf de waterpokken gehad en is het voor mij niet erg. Alleen als de baby nu geboren wordt is het gevaarlijk voor hem maar ik ben 35+1 dus ga ervanuit dat ik nog wel even rondloop.
 
Mijn schoonzus heeft dat destijds ook gehad, alleen zij was wel bevallen vlak nadat haar dochtertje de waterpokken had gehad. Een half jaar later had de baby ze ook. Je doet er niks aan. Ik hoop voor je dat de kleine idd nog effe blijft zitten. Beterschap met je dochtertje!
 
ow dat is zooo vervelend. Een zemelenbadje schijnt te helpen tegen de jeuk. Hoop dat ze snel opknapt en dat je tussendoor toch ergens nog je rust kan pakken!
 
Veel beterschap, zodra ze zijn ingedroogd is het niet besmettelijk meer. Het eerste levensjaar kan de waterpokken gevaarlijk zijn voor een kind. En geloof me dat risico wil je niet meemaken
 
Tip: KidsClin heeft flesjes met een soort 'schuim' dat je op de waterpokjes smeert. Mn zus gebruikte dat bij mn nichtjes en het verlichtte de jeuk ontzettend goed! Zo goed zelfs dat mn nichtje er zelf steeds om kwam vragen... Dat scheelt hopelijk krabben en littekentjes!
 
Dank je dames.

@ Dora; ik hoop ook dat ze snel indrogen, ben wel blij dat het nu is uitgebroken en niet over 3 weken. WAnt over een pAar dagen is het idd niet besmettelijk meer.

@ mizz91: bedankt voor de tip, dat heb ik toevallig gister gekocht. Helpt idd goed.
 
Terug
Bovenaan