Een domper

A

Anoniem

Guest
Nou, gisteren een zware dag gehad. We kregen de uitslag van het sperma onderzoek van m ´n vriend van de huisarts. Helaas was dit niet goed. De beweegelijkheid niet en de hoeveelheid niet. Over 3 maanden opnieuw testen en dan door naar de gyn.
We konden wel door de grond zakken toen we het hoorden. Jeetje, wat een klotezooi ! Volgens de huisarts moeten we er niet te zwaar aan tillen. Het hoeft er natuurlijk maar 1 te zijn die door de woeste gevaren heen kan dringen, ha ha. Ach, we moeten moed houden en erop vertrouwen dat het ooit wel een keer gaat lukken. Het heeft alleen meer tijd nodig.....

Gr. Monique23

Lieve monique

Om maar met de deur in huis te vallen ik weet precies hoe jullie je voelen. Wij hebben een tijdje geleden de zelfde uitslag gekregen. En ook de zelfde mededelinge er achter aan. Kom over 3 maanden terug en verbind er geen blijvende conclusie aan. Na onze conclusie was er wel meteen. Overstuur enz. Ik ben toe gaan zoeken op internet en zag er wat staan wat ons hoop gaf. Daarom geef ik het graag aan jullie door. Het schijnt zo te zijn dat als jou vriend foliumzuur zink en 1000mg vitamine c slikt (dit alles per dag) het kan zijn dat er meer beweegelijkheid in gaat zitten en meer goede zaadcellen. Bij ons staat de plank vol van dit alles... Baat het niet dan schaat het niet toch? Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. wij moeten over een tijdje weer terug dus kan ik jullie nog niet zeggen of het heeft geholpen. veel sterkte en houd moet... (wel moeilijk hoor) groetjes

Hoi Monique,

Wat ontzettend vervelend voor jullie! Soms lijkt zwanger worden zo gewoon, maar men moest eens weten....
Heel veel sterkte,
Es

Bah, wat een rotnieuws voor jullie! Ik hoop dat het allemaal toch gaat lukken, (duim duim)
Groetjes, Joosje

Terug
Bovenaan