een doorslaper joehoe en hoe!

Sinds deze week heeft onze kleine besloten dat het tijd is om door te slapen. Ze maakt er alleen een slaapje tussen de 8 en 10 uur van haha. Ze krijgt overdag meer dan genoeg voeding dus zal niet verhongeren maar toch... Heeerlijk!!!

Joehoe...de vlag uit!!!

Wat is je schema nu dan? En van wanneer tot wanneer slaapt ze door dan?
En hoeveel weken is ze nu?

Die van mij is morgen 8 weken en slaapt van 23.00 tot 4.00 nu. Al een hele verbetering!
Heb die forte voeding geprobeerd vorige week maar daar lijkt ze wel wat meer krampen van te krijgen. Dus daar ben ik weer mee gestopt. Probeer ik volgende week wel weer een keertje.

Maar wat heerlijk voor je! Geniet er van.
Zo fijn!!!

Ja ze kreeg 120 maar kwam binnen de drie uur, dus kreeg behoorlijk wat vocht binnen. Toen zijn we naar 150 gegaan. Ze bleef gewoon na drie uur komen. Nu na heel veel tobben 4 forte en 1 standaard en sindsdien er 4 uur tussen. De overgang naar 4 forte was wel lastig ze had er een beetje buikpijn/ kramp van, zorgde ook wat voor obstipatie. Maar toch doorgezet en nu voorbeeldig.

Oh beter!
Van hoe laat tot hoe laat slaapt ze dan?

Bij ons ging ze ineens -zonder forte- van 23.00 tot 4,00 slapen. Nou super goed toch.
Ik denk dat we gewoon nog een klein beetje geduld moeten hebben en dan word t 5 uur en dan 6.00 uur en dan 7.00 uur haha ....zei zij hoopvol.

Verschilt nog een beetje. Soms van 22.00 tot 8.00 of van 23.00 tot 9.00 of van 19.00 tot 6.00 ze komt in ieder geval niet meer na 23.00 en voor 6.00 daar zijn we heeeel blij mee.

Je moet idd geduld hebben. We hebben de forte niet omdat ze dan doorslaapt. Ze kwam dag en nacht binnen de drie uur. S nachts soms vier uur. Dus ze ging bijna en soms over de liter heen.

Nou ik hoop met je mee dat jullie ook snel een langslaper hebben. Ik las dat 5 uur ertussen al doorslapen is.

Jeetje wat heerlijk joh. Echt jaloers hoor!!!

Ja als ze steeds echt om de drie uur komt en je gaat over de liter dan is forte een meer gepaste oplossing.

Ik voel me er nog steeds een beetje stom bij om forte alleen in te zetten voor t doorslapen. Zeker toen ze er krampen van kreeg.

Dus nog maar ff volhouden.
Mijn andere twee gingen volgens mij met een maand of 3 a 4 doorslapen. Dus dan in 8 weken nog wel aan de vroege kant.

Hoe oud is zij nu? Een weekje ouder ofzo toch? 9 weken?

Ja precies 9 weken. De eerste sliep ook door voor ik weer moest gaan werken met de dame ook weer geluk.
De forte moet je mee volhouden dan lukt het maar bij ons was het ook niet de oplossing om door te slapen hoor. Dus snap dat je het niet verder probeerd. Straks gelijk aan de pap joh :)

Kan trouwens niet wachten om met pap en eten te beginnen. Die voeding ben ik nooit zo handig in dus des te minder fles, des te beter :)

Nou lekker hoor.
Wij bikkelen nog eventjes door ;-).

Ja weet je...over dat eten. Ik heb t idee dat ze al echt doorgeef dat ik wat anders eet. Als ik brood of iets anders voor haar neus zit te eten zie ik haar echt zo kijken joh. Zo van.....ik zie t wel.

Ander voedsel (fruit en pap) is toch pas vanaf vier maanden.
Ook wel weer leuk idd. Weer een nieuwe fase.

Maar stiekem vind ik t ook wel erg hard gaan hoor. Ti's voor mij de laatste dus doe maar rustig aan ;-)

Terug
Bovenaan