Een drama na de mk van donderdag...

Het onderstaande schreef ik grotebroer op maandag 10 augustus

Weer mis...

In januari hebben we een mk gehad. Het begon toen met buikkrampen en vervolgens bbloedverlies, de echo liet vervolgens een leeg vruchtzakje zien. Een paar dagen later had ik het vruchtzakje in handen, ik was 'blij' dat m'n lichaam het zelf had geregeld.

In juni hadden we weer een positieve test in handen, eerst lekker op vakantie gegaan en na de vakantie langs de vk gegaan. De 1e echo gaf weinig vertrouwen leven, maar veels te klein en een te trage hartactie, de 2de echo was alles goed (goed gegroeid en goede hartactie) en vandaag de 3de echo liet zien dat er geen leven meer was...

We zijn verdrietig, maar tegelijkertijd ook boos...woensdag komt de vk bij ons en dan gaan we bespreken wat we gaan doen.

Ons zoontje was toen en nu weer ons beste medicijn, hij sleept ons er door!

Liefs grote broer

Ps Het is dan wel geen vraag, maar meer iets wat ik van me af wilde schrijven.

De vk was woensdag bij ons en we zijn na zijn bezoek direct naar het ziekenhuis gegaan voor een recept voor medicijnen. Een gyn moet dan eerst vaststellen of de vk het bij het rechte eind heeft. Weer een echo gehad en daarop was hetzelfde te zien. Donderdagochtend begonnen met medicijnen en 's avonds had ik voor mijn gevoel de mk, het voelde en zag er net zo uit als m'n vorige mk, m'n mannetje dacht er net zo over.
Een goede nacht gehad en de volgende ochtend heerlijk relaxed opgestaan met z'n 3tjes. Tijdens het ontbijt kreeg ik vreselijk steken en ik wist niet meer hoe ik moest zitten of liggen, Ziekenhuis gebeld en we konden direct komen. Tegen die tijd dat we daar waren was de pijn over en toen had ik toch een walgelijke arts...

Het hele weekend ging goed, maandag de hele dag ook tot dat ik mijn zoontje bij de gastouder weer wou ophalen. Ik wilde op mijn fiets stappen, maar dat voelde helemaal niet oke. Om een lang verhaal kort te maken. We waren om zes uur in het ziekenhuis en om 22.00 lag ik op de operatietafel voor een spoed curettage. De tijd die vooraf ging zal ik niet vergeten, zoveel bloedverlies met megastolsels, zo angstig geweest terwijl wij onderweg waren naar het ziekenhuis en terwijl we naar de goede afdeling liepen. Die nacht moest ik blijven en de volgende ochtend werd ik weer uit het ziekenhuis ontslagen en liepen we de zonnestralen tegemoet!

M'n lichaam moet echt nog op krachten komen na het vele bloedverlies en emotioneel ben ik er nog lang niet, maar beetje bij beetje gaat dit steeds beter. Ik neem de tijd en luister naar m'n lichaam.

Het is nu wel een lang verhaal geworden...sorry!

Liefs grote broer / lientje

Lientje,

Wat verschrikkelijk zeg, ik kijk al elke keer of ik een berichtje van je zie. Vroeg me af hoe het met je ging.

Wat erg zeg wat er gebeurd is. Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Milou

Lieve, lieve Lientje,

Meisje toch.
Ik dacht na hele lange tijd, ik moet weereens ff op het forum van jongegezinnen kijken of er nog wat geschreven is door 1 van de meiden waar ik een tijdje terug mee schreef en nu las ik jou verhaal.

Ik kan zoveel zeggen maar weet dat niks ervan jullie verdriet zal wegnemen.
Wat enorm triest dat je weer een miskraam hebt gehad en hoe die ook verlopen is.
Ik wens jullie heel veel kracht toe om dit met elkaar te kunnen verwerken.
Ik weet als geen ander hoe zwaar het is om twee miskramen te krijgen.
Denk aan jezelf, laat je tranen lopen wanneer ze er zijn en neem de tijd om hier weer bovenop te komen.

Een hele dikke knuffel,
Nathalie ( vlinder)

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me goed! Het gaat op zich goed, vele tranen lichter, maar ik ga proberen de draad weer op te pakken. Hoe hard het ook is de wereld draait door en ik moet ook weer verder.

Vandaag komt m'n leidinggevende even kletsen en dan ga ik denk ik 2 avonden kopje thee drinken op m'n werk (woonvorm). Als dat goed gaat zien we wel weer.

Ik pas echt hoe het met me gaat als ik de draad op pak. Afgelopen vrijdag was DE uitgerekende datum vd 1e mk, moeilijke dag. Heel veel zwangeren om mij heen, door thuis te zitten ga ik alleen maar piekeren. Ik wil verder, wil weer zin hebben in dingen, ik zie wel hoe het gaat en ga goed luisteren naar m'n lijf!

Een super dikke knuf voor jullie!!! Liefs Lientje

Wat een verhaal en dat je dan ook nog zo'n vreselijk arts hebt! Alsof je het over je kleine teen hebt...
Maar ik heb pas ook 2 curretages in 1,5 week doorgemaakt en dat gaat je inderdaad niet in je koude kleren zitten. Je moet er echt van bijkomen! Neem je tijd en geniet inderdaad van het zoontje dat je al hebt, die sleept je er weer doorheen!
Succes met het opknappen en het verwerken en hopelijk brengt de toekomst toch nog een wonder!
Liefs Dabanne!

Dabanne,

Ja, wat *** maar gelukkig is geen mens gelijk, dus de artsen ook niet. Hoelang had jou lijf voor het herstel nodig en hoe gaat het nu met je?

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan