een dringend vraagje

hallo allemaal, ben nu 38 wk en 4dgn zwanger van de eerste.
Sinds gister verlies ik bijna iedere keer na het plassen wat slijm.
Het is niet bloederig maar doorzichtig( net behangplaksel) lekker praatje trouwens!
Zouden dit de voortekenen kunnen zijn??
groetjes chantal
 
Ik had dat ook, ik lag toen in het ziekenhuis dus ze hebben het in het lab na kunnen kijken. Het kwam inderdaad van de slijmprop af, veel mensen denken dat de slijmprop er in een keer uitkomt en dat ie bloederig is maar dat is lang niet altijd zo. Ik kan je helaas niet vertellen of het bij zou hebben doorgezet want kort daarop ben ik ingeleid wegens een medische complicatie...

heel veel succes met de bevalling en geniet er straks lekker van, groetjes martine
 
Hoi Chantal,Ik ben nu precies 39 weken vandaag van mijn tweede kind.Het is inderdaad wat slijmprop die je verliesd,sommige mensen verliesen het in een keer en andere mensen verliesen het beetje bij beetje,en bij en ziet het wat roder uit van het bloed en bij andere gewoon wit,net als wat jij heb,ik heb het trouwens ook hoor sinds gisteren.dat slijmprop verliesen is dat je baarmoeder nu klaar is voor de bevalling (tenminste dat is wat ik weet).En het slijmprop verliesen betekend niet dat je gelijk binnen een paar dagen kan bevallen het kan nog wel even duren,maar je moet nu wel wat rustiger aan gaan doen omdat je het slijmprop aan het verliesen ben en je weet nooit echt wanneer je gaat bevallen,vandaar dat ik ook nu wat rustiger aan doe,ik neem het zekere voor het onzekere.

Veel succes en sterkte,
Groetjes Geeta.
 
hoi mijn naam is gonnie en ik had het zo snachts werd ik wakker en toen bleek ik ook een beetje slijm te verliezen ik ging naar de wc en veegde er een beetje af er zat bij mij wel een beetje bloed bij endiezelfde dag ben ik om tien over half mijn vliezen gebroken en om 4 uur was ie er dus zo kan het ook
 
Terug
Bovenaan