Een drukkende gevoel op de blaas.

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb zo af en toe druk onder in mijn buik. Dan voelt het net alsof ik naar de wc moet gaan. Wie heeft dit ook?? En wie weet wat dit is??

Ik ben vreselijk nieuwschierig naar de reacties van jullie...

Nathalie 19 week

ik herken het niet, maar weet dat je tijdens de zwangerschap heel anders reageert op blaasontsteking. Dus als het aanhoudt, zou ik je adviseren even je urine te laten controleren door je huisarts. Je zal niet de eerste zijn die een blaasontsteking blijkt te hebben!!
Groetjes, mira

Hoi Nathalie,

Ik herken dit wel. Ik dacht dat mijn kindje gewoon een beetje op mijn blaas drukte en dat er dus niets aan de hand was. Ik heb het toen wel gemeld bij de verloskundige en ik moest van haar voor de zekerheid even mijn urine laten controleren bij de huisarts. Het bleek dat ik een zware blaasontsteking had. Ik kreeg gelijk een antibiotica kuur voorgeschreven. Ik dacht zelf altijd dat je pijn bij het plassen moest hebben bij een blaasontsteking, maar dat hoeft dus niet.

Als ik jou was zou ik het dus wel even navragen bij  de verloskundige.

Succes ermee!

Groetjes,
Nanda

Hallo,

Ik heb dit precies hetzelfde en dat al een hele tijd. Constant wordt mijn urine gecontroleerd en die is de afgelopen keren altijd goed geweest.
Ik weet bijna zeker dat het mijn kindje is die tegen de blaas drukt. Ik voel het zelfs soms tegen mijn blaas aan trappen. Ook bij het lopen is het heel vervelend. Het drukt echt heel zwaar.  Het hoeft dus geen blaasontsteking te zijn maar je kan het natuurlijk altijd even laten testen.

gr Vanessa  

Terug
Bovenaan